אא

"אם איראן תתקוף - מצפים שהקואליציה תצטרף לישראל גם בהתקפה על יעדים משמעותיים באיראן"

שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש עם שרי החוץ של צרפת ובריטניה שהגיעו לישראל במטרה למנוע הסלמה אזורית ולקדם עסקת חטופים. עוד הבהיר שר החוץ הבהיר כי ישראל לא תוכל שלא להגיב בעוצמה על כל פגיעה בה. צפו בסרטון

צילום: שלומי אמסלם לע"מ צילום: שלומי אמסלם לע"מ

שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש היום (ו') בישראל עם שר החוץ הצרפתי סטפן סז'ורנה ומזכיר החוץ הבריטי דיוויד לאמי.

שרי החוץ האירופאים הגיעו לישראל במטרה למנוע הסלמה אזורית ולקדם עסקת חטופים. במהלך הפגישה, הבהיר שר החוץ כ"ץ לשרי החוץ שישראל מצפה מצרפת ובריטניה להבהיר פומבית לאיראן שאסור לה לתקוף את ישראל ושאם איראן תתקוף, הקואליציה בראשות ארה"ב תצטרף לישראל לא רק בהגנה אלא גם בהתקפה מול יעדים משמעותיים באיראן.

צפו בסרטון מפגישת שרי החוץ (קרדיט צילום: יוסי פונס לע"מ)

השר כ״ץ הבהיר כי ישראל לא תוכל שלא להגיב בעוצמה על כל פגיעה בה וכי איראן חייבת להבין שאם לא תפסיק את התוקפנות הישירה ובאמצעות הפרוקסים שלה נגד ישראל - היא תשלם מחיר כבד בתחומים האסטרטגיים והכלכליים - ושזהו הסיכוי היחידי למנוע מלחמה כוללת.

כמו כן, שר החוץ כ"ץ הבהיר כי ישראל מעוניינת בעסקה כדי להביא לשחרור החטופים הביתה ותעשה הכל במשא ומתן כדי לקדם עסקה כזו. הוא הזהיר את שרי החוץ של צרפת ובריטניה כי החמאס עלול להקשיח את עמדותיו ולחכות למתקפה האיראנית על ישראל כאלטרנטיבה למו"מ.

צילום: שלומי אמסלם לעצילום: שלומי אמסלם לע

שר החוץ ישראל כ"ץ: "הבהרתי לשרי החוץ של צרפת ובריטניה: אם איראן תתקוף, ישראל מצפה שהקואליציה הבינ"ל בראשות ארה"ב, בריטניה וצרפת, תצטרף לישראל לא רק בהגנה אלא גם בהתקפה על יעדים משמעותיים באיראן. ישראל לא תוכל שלא להגיב בעוצמה על כל פגיעה בה. איראן חייבת להבין שאם לא תפסיק את התוקפנות הישירה והעקיפה נגד ישראל - היא תשלם מחיר כבד בתחומים האסטרטגיים והכלכליים - זה הסיכוי היחידי למנוע מלחמה כוללת. ישראל מעוניינת בעסקה כדי להביא לשחרור החטופים הביתה ותעשה הכל במשא ומתן כדי לקדם עסקה כזו. החמאס עלול להקשיח את עמדותיו ולחכות למתקפה האיראנית על ישראל כאלטרנטיבה למו"מ".

צילום: שלומי אמסלם לעצילום: שלומי אמסלם לע

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר החוץישראל כץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: