אא

בשירות לופטהנזה: Air Dolomiti תשיק 14 קווים חדשים בעונת החורף

חברת התעופה האזורית האיטלקית, שהיא חברת בת של לופטהנזה, תפעיל מגוון קווים חדשים ליעדים עירוניים מרכזיים ברחבי אירופה מנמלי התעופה בפרנקפורט ובמינכן תחת הקוד של לופטהנזה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

Air Dolomiti, חברת התעופה האיטלקית לטיסות אזורית, שהיא חברת בת של לופטהנזה וחברה בקבוצת התעופה, תשפר את השותפות האסטרטגית שלה עם לופטהנזה בעונת החורף הקרובה. Air Dolomiti תפעיל 14 קווים חדשים תחת הקוד של לופטהנזה החל ב-27 באוקטובר.

הרחבת השותפות תגרום לכך ש-Air Dolomiti תפעיל למעשה טיסות מטעם לופטהנזה ב-14 קווים מנמלי הבית של חברת התעופה בפרנקפורט ובמינכן. קווים אלה נבחרו אסטרטגית כדי לשפר את הקישוריות בין מרכזי הפעילות של לופטהנזה ליעדי עסקים ובילוי חשובים באירופה.

Air Dolomiti תפעיל בשירות לופטהנזה את הקווים מפרנקפורט אל: בולוניה, ז'נבה, גראץ, לונדון סיטי, לוקסמבורג וליון.

ואילו ממינכן תפעיל את הקווים אל: אמסטרדם, אנקונה, ז'נבה, גנואה, גראץ, ליון, מילאנו מלפנסה וניס.

הקווים החדשים שיופעלו ע"י Air Dolomiti יציעו ללקוחות לופטהנזה יותר אפשרויות וגמישות בטיסות ברחבי אירופה, במיוחד בין גרמניה וערי מפתח אחרות באירופה.

הסכם שיתוף הקוד המורחב יאפשר לנוסעים להזמין טיסות אלו דרך מערכות ההזמנות של לופטהנזה. הנוסעים ייהנו מחיבורי טיסה יעילים, גישה לרשת הרחבה של לופטהנזה ומהנוחות של תהליך הזמנה וצ'ק-אין אחיד.

עבור Air Dolomiti שותפות זו מדגישה את תפקידה כשחקן מפתח בקבוצת לופטהנזה, ומשפרת את הטווח התפעולי והנוכחות שלה בשוק. הקווים החדשים יאפשרו ל-Air Dolomitiלשרת קהל רחב יותר תוך שמירה על המוניטין שלה כחברה איכותית לטיסות אזוריות.

לופטהנזה מאידך עשויה ליהנות מהקיבולת הנוספת ומרשת המסלולים המורחבת, במיוחד בקווים חיוניים לנוסעי עסקים ופנאי. מהלך זה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של לופטהנזה לחזק את קישוריות המרכזים שלה בפרנקפורט ובמינכן תוך מענה לביקוש הגובר לנסיעות פנים אירופיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהנמל מינכןנמל פרנקפורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: