אא

דרמה בירושלים: נלכד באומגה שאורכה 840 מטר וחולץ בגובה רב

האדם נלכד בפארק אומגה החדש כתוצאה מתקלה במערכת, נלכד בבאמצע הכבל, מה שהפך את החילוץ למורכב. לוחמי האש מתחנת מרחב "הבירה" ומחלצים של כבאות והצלה מחוז ירושלים, הוזעקו למקום וביצעו פעולות מיוחדות  לחילוץ הלכוד, ע"י הקמת מערכת חילוץ ובלימה על כבל האומגה עצמו

הדרמה בפארק אומגה. צילום: כיבוי אש ירושלים הדרמה בפארק אומגה. צילום: כיבוי אש ירושלים

לוחמי האש מתחנת מרחב "הבירה" והיחידה לחילוצים מיוחדים- ממחוז ירושלים חילצו אדם שנלכד בגובה רב על מתקן אומגה.

היום, (שישי 16.8) בשעות הצהרים, התקבל דיווח על אדם שנלכד בגובה, בפארק האומגה החדש בירושלים בשעה שהיה באמצע גלישה באומגה שאורכה כ-840 מטרים.

האדם שנלכד באומגה כתוצאה מתקלה במערכת, היה בדיוק באמצע הכבל, מה שהפך את החילוץ למורכב.

לוחמי האש מתחנת מרחב "הבירה" ומחלצים מהיחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה מחוז ירושלים, הוזעקו למקום והגיעו בתוך זמן קצר וביצעו פעולות מיוחדות לחילוץ הלכוד, ע"י הקמת מערכת חילוץ ובלימה על כבל האומגה עצמו.

מכיבוי והצלה ירושלים נמסר כי בכל החילוץ, מחלצי היחידה לחילוצים מיוחדים, היו בקשר עם המחולץ תוך כדי שהם מרגיעים אותו ונותנים לו הנחיות, מה שתרם רבות לחילוץ מהיר ואפקטבי.

רשף אריק אבולוף, מפקד יחידת יל"מ ירושלים: ״מדובר בפעילות חילוץ מורכבת, באתר אתגרי חדש אשר נפתח לאחרונה בירושלים. כחלק מהכנת היחידה למתן מענה מבצעי לתרחיש הייחוס, היחידה ביצעה לאחרונה אימון ותרגול חילוץ גולשים מהאומגה באתר במתאר דומה, דבר אשר ללא ספק, תרם לביצוע חילוץ מהיר ואפקטיבי, חילוץ שללא ספק מנע פציעה של הגולש אשר היה תלוי זמן רב על הכבל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כיבוי והצלה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: