אא

נמל הית'רו לונדון: שוב שביתה ושיבושים של פקחי ביקורת הדרכונים למשך 23 ימים

כ-650 עובדי ביקורת הגבולות, חברי איגוד ה-PCS, ישבתו מה-31 באוגוסט עד ה-3 בספטמבר, ולאחר מכן יעבדו עפ"י הספר עד ה-22 בספטמבר, על רקע דרישות לשיפור תנאי העבודה

נמל הית'רו לונדון. צילום: shutterstock נמל הית'רו לונדון. צילום: shutterstock

איגוד העובדים של פקחי ביקורת הגבולות - Public and Commercial Services Union (PCS) – הכריז על השביתה והשיבושים הצפויים בנמל הית'רו לונדון.

המחלוקת בין העובדים להנהלה על רקע דרישות לשיפור תנאי העבודה בעקבות השינויים, שנכפו על העובדים, ואף הובילו לעזיבות משמעותיות.

איגוד העובדים הודיע כי 650 חברי ה-PCS שעובדים בביקורת דרכונים בטרמינלים 2, 3, 4 ו-5 בהית'רו מצויים במחלוקת עם ההנהלה מאז חודש אפריל.

עפ"י האיגוד, כ-160 עובדים עזבו בגלל חוסר הגמישות והשינויים במשמרות... נשים ובעלי אחריות טיפולית הושפעו במיוחד מהשינויים הללו, והסגל החדש ראה צוות ותיק ונאמן שנאלץ לעזוב את העבודה כדי לנהל טיפול בילדים ומחויבויות משפחתיות...

החברים כבר נקטו שבעה ימים של שביתה באפריל, מאי ויוני, מציין האיגוד ומפרט: מועדי השביתה החדשים שהוכרזו הם 4 ימים מה-31 באוגוסט עד ה-3 בספטמבר, שלאחריהם יחול איסור עבודה בשעות נוספות עד ה-22 בספטמבר.

מזכ"ל PCS, פראן הית'קוט, אמר: "החברים החרוצים שלנו בהית'רו גאים בשמירה על בטיחות הגבול של ארצנו, אבל רבים נאלצים לצאת מהעבודה שהם אוהבים... אנו יודעים שפעולת השביתה שלנו עשויה לגרום להפרעה רצינית לנוסעים המשתמשים בהית'רו בסוף הקיץ, אך ניתן להימנע מהשביתה אם המעסיק יקשיב לדאגות החברים שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הית'רו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: