אא

השריפה במרכז ת״א: הושגה שליטה לאחר כיבוי וסריקות

היום בסביבות השעה 14:30 (שבת) דווח על שריפה גדולה ברחוב חיי אדם בת״א סמוך לרחוב יגאל אלון. השריפה היתה קרובה לצער בעלי חיים בר״ג ורבים נענו לקריאה והגיעו לעזור בפינוי הכלבים והחתולים. מכיבוי והצלה נמסר כי לוחם אש פונה על ידי מד״א לטיפול רפואי

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

שריפה גדולה היום (שבת) במרכז תל אביב.

סמוך לשעה 14:30, התקבלו פניות במוקד 102 של מחוז דן אודות שריפת עץ ברחוב חיי אדם בתל אביב יפו.

צוותי לוחמי אש שהוזנקו למקום סמוך לרחוב יגאל אלון, פעלו במקום וממכבי האש נמסר כי מדובר בשריפת עצים שהתפשטה למוסכים שכנים ובניין משרדים וכי הצוותים חתרו למגע עם האש וביצעו סריקות באזור.

השריפה פרצה לא רחוק מסניף צער בעלי חיים ברמת גן והעשן הגיע גם אל בית המכסה וגרם ללחץ והיסטריה בחיות. לאחר שצער בעלי חיים פירסם בקשה לסיוע, ישראלים רבים נענו והגיעו לעזור בפינוי הכלבים והחתולים.

מכיבוי והצלה נמסר כי לוחם אש פונה על ידי מד״א לטיפול רפואי.

עדכון 19:28:

מכיבוי והצלה נמסר כי עשרה צוותי לוחמי אש פעלו בארבע זירות. לוחמי האש פעלו בארבע זירות, נוכח הרוחות העזות והיובש - האש תפסה במוסך צמוד ובמוקדים נוספים של עשבייה.

עוד נמסר כי, ת״וך כדי פעולות כיבוי בוצעו סריקות לשלילת לכודים בבניין, במוסכים ובאזור וכי האירוע נצא בשליטה לאחר כיבוי וסריקות.״

מפקד מחוז דן, הגיע למקום האירוע הורה על ביצוע תחקיר מקיף שאחד המיקודים בו הינה בחינת סוגיית שינוי יעוד המבנה למגורים בשילוב עם עיריית תל אביב יפו, כאשר במקביל חוקר דליקות החל כבר לבחון את נסיבות פרוץ השריפה.

כיבוי אשכיבוי אש

צפו בתיעוד של כיבוי האש:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביבכיבוי והצלה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: