אא

איך לסגור את הקיץ כמו שצריך? האירועים הכי שווים באוגוסט 2024 בישראל

לסגור את החופש הגדול בסטייל! אוגוסט 2024 מלא באירועים ואטרקציות שוות בכל הארץ – מפסטיבלים זוהרים בנמל תל אביב, דרך קסמים בחולון ועד מסיבות חוף מטורפות. זה הזמן לנצל את הרגעים האחרונים של הקיץ כמו שצריך, הנה כל מה שצריך לדעת כדי להוציא מהקיץ הזה את המקסימום

וונדר פארק. צילום: שי כהן וונדר פארק. צילום: שי כהן

עוד רגע החופש הגדול נגמר, אבל זה לא אומר שהכיף צריך להיגמר איתו! אוגוסט 2024 מביא איתו שפע של אירועים ואטרקציות שעושים כבוד לקיץ – והכי חשוב, מאפשרים לכם לנצל כל רגע אחרון. בין אם אתם בקטע של אמנות, מוזיקה, אוכל טוב, או פשוט רוצים להעסיק את הילדים במשהו מגניב – הגעתם למקום הנכון.

visit2israel - קהילת המטיילים המובילה בישראל - מצאו לכם את כל מה ששווה לעשות החודש. אז פתחו את היומן ותתחילו לסמן את כל האירועים שאסור לפספס.

פסטיבל האורות 2024: מופע קסום של אורות בנמל תל אביב

אם אתם מחפשים פעילות משפחתית שתשאיר אתכם עם פה פעור, פסטיבל האורות בנמל תל אביב הוא המקום להיות בו באוגוסט הזה. עשרות מיצגי אור מרהיבים, שנבנו במיוחד לפסטיבל, ייקחו אתכם למסע ויזואלי ברחבי העולם – ממצרים העתיקה ועד המערב הפרוע באמריקה. זהו אחד האירועים החינמיים הגדולים ביותר של הקיץ, שמבטיח חוויה סוחפת שתתאים לכל הגילאים.

מתי? 4-24 באוגוסט 2024, א'-ה' 18:30-23:00, מוצ"ש 18:30-00:00

איפה? נמל תל אביב. הכניסה חינם

פסטיבל האורות. צילום: יח״צפסטיבל האורות. צילום: יח״צ

אברה כדברא בהיכל טוטו חולון: קיץ מלא בקסם

אם יש משהו שהילדים שלכם לא ירצו להפסיד הקיץ, זה תערוכת "אברה כדברא" בהיכל טוטו חולון. האירוע הזה הוא פשוט להיט – סדנאות שבהן הילדים לומדים איך לעשות קסמים, כמו להעלים מטבעות ולהשתחרר מחבלים, לצד מיצגים מרהיבים ומופע קסמים של נמרוד הראל שמצליח להפתיע כל פעם מחדש. יש כאן שילוב מושלם של חוויה חינוכית ומבדרת, שתשאיר את כולם פעורי פה. מושלם ליום משפחתי מחוץ לבית.

מתי? החל מ-18 ביולי 2024, א'-ה' 10:00-18:30, שישי 09:00-15:30, שבת 09:00-18:30

איפה? היכל טוטו חולון

אברה כדברא. צילום: יח״צאברה כדברא. צילום: יח״צ

רביעי משפחתי בחבל מודיעין: פעילויות לכל המשפחה

בכל יום רביעי באוגוסט, חבל מודיעין מתעורר לחיים עם מגוון פעילויות שמתאימות לכל המשפחה. החל מסדנאות יצירה כמו קרמיקה ופיסול בעיסת נייר, ועד סיורים מודרכים בטבע, טיולי אופניים, ביקורים ביקבים ומבשלות, ועוד. זה הזמן להתרחק קצת מהעיר וליהנות מחוויות כפריות מהנות לכל גיל.

מה עושים? סדנאות יצירה, סיורים בטבע, טיולי אופניים, ביקורים ביקבים, ועוד

מתי? כל יום רביעי באוגוסט.

איפה? חבל מודיעין, בין תל אביב לירושלים.

רביעי בחבל מודיעין. צילום: אבנית סטרולוברביעי בחבל מודיעין. צילום: אבנית סטרולוב

וונדר פארק 2024 בגן הבוטני: דמיון וטבע נפגשים בירושלים

וונדר פארק 2024 בגן הבוטני בגבעת רם הוא בדיוק מה שהקיץ שלכם צריך. בתוך הירוק השופע של הגן, תמצאו הרפתקאות שמשלבות אקרובטיקה מרהיבה, סדנאות יצירה עם טוויסט של אשליות, ומשחקי תעתועים שישאירו אתכם מופתעים. זה לא עוד בילוי משפחתי – זה ערב שמביא את הדמיון לחיים, כולל פוד-טראקס שידאגו לשדרוג החוויה עם מנות מפנקות. ירושלים מעולם לא הרגישה כל כך קסומה.

מתי? 15-31 באוגוסט 2024, ימים א’-ה’ 17:00-22:00, ו’ 10:00-15:00, מוצ”ש 20:30-23:30.

איפה? הגן הבוטני האוניברסיטאי, גבעת רם, ירושלים.

וונדר פארק. צילום: שי כהןוונדר פארק. צילום: שי כהן

פסטיבל חוצות היוצר 2024: אמנות ומוזיקה תחת כיפת השמיים

נשארים בירושלים? פסטיבל חוצות היוצר הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להכניס קצת צבע ויצירתיות לקיץ. זה הפסטיבל שבו האמנות הישראלית פוגשת את הטכנולוגיה המתקדמת, והכל באווירה ירושלמית שאין לה תחליף.

דוכני אמנות מגניבים, מיצגים דיגיטליים שימתחו את גבולות הדמיון, ומתחם אוכל עם מנות שוות שכל המשפחה תאהב. ואם זה לא מספיק, כל ערב יש הופעות חיות של האמנים הכי גדולים בארץ – אז תביאו אתכם מצב רוח טוב, ותתכוננו לערב מושלם בבריכת הסולטן.

מתי? 14-26 באוגוסט 2024, א'-ה' 18:00-23:00. המופעים יתחילו ב-21:00.

איפה? בריכת הסולטן, ירושלים.

חוצות היוצר. צילום: יח״צחוצות היוצר. צילום: יח״צ

תערוכת Behind the SCREENS במדעטק חיפה

המסכים כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אבל מה באמת קורה מאחורי הקלעים שלהם? תערוכת Behind the SCREENS במדעטק חיפה מזמינה אתכם לגלות את הסודות של העולם הדיגיטלי בדרך הכי כיפית שיש. בין עשרות מיצגים אינטראקטיביים ומסכי ענק, תעברו מסע מרתק בתוך המציאות הווירטואלית שכולנו חיים בה. זו לא רק תערוכה, זו הזדמנות לכל המשפחה להבין איך העולם הדיגיטלי משפיע עלינו – וליהנות מכל רגע של גילוי.

מתי? עד 31 באוגוסט 2024.

איפה? מדעטק חיפה.

Behind The Screens. צילום: יח״צBehind The Screens. צילום: יח״צ

למי שבא קצת לזוז ולרקוד כל הלילה

- BY THE BEACH לילה בלתי נשכח במון צ'ילד

סוגרים את הקיץ כמו שצריך במסיבה לוהטת על הים? ב-30 באוגוסט, מועדון מון צ'ילד בנמל תל אביב הופך לזירה הכי חמה בעיר. בלילה הזה, כשגלי הים מרגיעים ברקע, יחכו לכם שתי במות פתוחות תחת כיפת השמיים – במה אלקטרונית עם טכנו וטראנס שמשתלבים לאפטר שיימשך עד הבוקר, ובמה נוספת שתפציץ עם להיטי מיינסטרים מכל הזמנים. כל זה קורה על דק עץ יפהפה, באווירה פסטיבלית שמביאה את כל הווייבים הכי טובים לקצה הנמל.

מתי? יום שישי, 30 באוגוסט 2024, החל מ-23:00 ועד הזריחה.

איפה? מועדון מון צ'ילד, נמל תל אביב.

לרכישת כרטיסים

ה-INFINITY - מוזיאון האינסוף בירושלים

ה-INFINITY, תערוכה הראשונה מסוגה בישראל, תערוכה אימרסיבית שתוצג במתחם היכל הפיס ארנה בירושלים, מציעה למבקרים מסע אל קצה המציאות, בו הזמן נעצר והמרחב מתעוות. INFINITY משלבת מיצבי אור ומוסיקה אינטראקטיביים המטשטשים את הגבולות בין המציאות לעולם הדיגיטלי. מסע שבו אור, מוסיקה ותנועה מתמזגים ליצירה מהפנטת.

תערוכת INFINITY , המתקיימת ביוזמת עיריית ירושלים והחברה העירונית אריאל, מציעה גישה חדשנית לתרבות ולאומנות ומשלבת פיסול, תאורה ואפקטים ויזואליים מיוחדים. חלל של 1800 מ"ר שהוקם במיוחד בארנה, המחולק ל- 8 מתחמים כאשר בכל מתחם חוויה אחרת, דמויות מרהיבות, צבעים וצלילים.

מחיר מלא: 114 שקלים. הנחות לכל חברות כרטיסי האשראי ומועדונים נוספים.

מתי? ימי א-ו. חופשות וחגים: 09:00-21:00/ לימודים: 16:00-21:00/ ימי שישי: 09:00-15:00.

איפה? דרך דוד בנבנישתי 1, היכל הפיס ארנה, ירושלים.

כל הפרטים

אינפיניטי. צילום: שמואל כהןאינפיניטי. צילום: שמואל כהן

לעדכונים על האטרקציות הכי שוות בישראל, האירועים הכי מיוחדים והמקומות הכי יפים לטיול שלכם בארץ, בקרו באתר visit2israel.com ותיהנו מכל מה שיש לישראל להציע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מטיילים בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: