אא

אל על בהטבה מיוחדת: חבילת גלישה 1GB במתנה לכלל נוסעיה

ההטבה למכשירים תומכי eSim בלבד. אופיר גולדמן, ראש אגף שיווק ודיגיטל: "לאור המצב הנוכחי, רצינו להעניק ללקוחותינו את האפשרות להיות מחוברים גם כשהם נמצאים בחו"ל כדי שיוכלו להתעדכן במתרחש ולהיות בקשר עם יקיריהם״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אל על מעניקה הטבה ללקוחותיה –כרטיס eSIM הכולל חבילת גלישה של GB1 במתנה (למכשירים תומכי Esim), לשימוש במגוון יעדים בחו"ל.

הצטרפות לחבילה תתאפשר החל מהיום, 18 באוגוסט 2024 ועד 15 בספטמבר 2024 כולל, הפעלת החבילה תתאפשר במהלך 3 חודשים ולמשך נסיעה של עד 30 יום.

ההצטרפות למבצע באמצעות כניסה לניהול ההזמנה באתר אל על. כל המידע והפרטים בעמוד הייעודי. נדגיש כי לא ניתן להצטרף להטבה באמצעות המוקד הטלפוני של אל על.

ההטבה היא למכשירים תומכי Esim בלבד, ההצטרפות להטבה הינה באמצעות אתר האינטרנט בלבד בכפוף לתקנון.

אופיר גולדמן, ראש אגף שיווק ודיגיטל באל על: "לאור המצב הנוכחי, רצינו להעניק ללקוחותינו את האפשרות להיות מחוברים גם כשהם נמצאים בחו"ל כדי שיוכלו להתעדכן במתרחש ולהיות בקשר עם יקיריהם. במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך של אל על עם Travel sim נוסעי אל על יכולים ליהנות מהטבה של חבילות גלישה בחו"ל כדי להיות מחוברים מכל מקום בעולם. חודשי הקיץ ותקופת החגים מאופיינים בנסיעות משפחתיות והטבה זו תציע ערך של ממש עבור כל בני המשפחה״.

אופיר גולדמן. צילום: עופר חג׳יובאופיר גולדמן. צילום: עופר חג׳יוב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: