אא

דלתא אייר ליינס נבחרה לחברת התעופה הרשמית של הליגה הטובה בעולם לנשים ה-WNBA

חתמה על הסכם רב שנתי העולה ״בקנה אחד עם מחויבותה המתמשכת לתמוך בספורט נשים״. לאחרונה, דלתא הרחיבה גם את תמיכתה בגולף לנשים, הפכה לחב׳ התעופה הרשמית של ליגת הכדורגל לנשים וממשיכה להיות חב׳ התעופה הרשמית של נבחרות ארה"ב כפי שעשתה בבייג'ינג 2022, פריז 2024 ובעוד 4 שנים באולימפיאדת לוס אנג׳לס 2028

צילום: Delta Airlines צילום: Delta Airlines

דלתא אייר ליינס (Delta Air Lines) היא חברת התעופה הרשמית של ליגת הכדורסל הטובה בעולם לנשים ה-WNBA.

ההסכם שנחתם מתבסס על מערכת היחסים הקיימת של דלתא אייר ליינס ב-WNBA והוא חלק מההתמקדות המתמשכת של חברת התעופה בספורט הנשים.

דלתא תעבוד עם ה-WNBA כדי לייצר תוכן ייחודי המציג את המסע של השחקניות תוך הדגשת המחויבות של דלתא לספק חווית נסיעה לליגה הטובה בעולם.

"אנחנו גאים לשתף פעולה עם ה-WNBA, שבה כל משחק הוא עדות לערכים המשותפים שלנו של עבודת צוות והתמדה", אמר מנכ"ל דלתא, אד בסטיאן (Ed Bastian) והוסיף: "אנו מצפים לשרת את הספורטאיות המדהימות במסעותיהם ולקדם את תמיכתה של דלתא באתלטיקה לנשים".

"דלתא איירליינס חולקת את המחויבות של הליגה למצוינות ולחדשנות והיא שותפה מסורה בעבודה להעלאת ספורט נשים ולהעצמתה", אמרה הקומישנרית- מנכ״לית ה-WNBA, קאתי אנגלברט (Cathy Engelbert). "כשותפת חברת תעופה של ה-WNBA, שותפות זו לא רק מעלה את חווית הנסיעה עבור השחקניות, אלא גם מדגישה את המסירות המשותפת של דלתא וה-WNBA לשיפור הצמיחה והנראות של ספורט הנשים. עם תמיכתה של דלתא, אנו להוטים להביא את WNBA להגיע לגבהים חדשים ולהתחבר לאוהדים בדרכים משמעותיות".

מוקדם יותר העונה, דלתא הרחיבה את מערכת היחסים עם תוכנית הצ'רטר של ה-WNBA כשהליגה הציגה תוכנית צ'רטר מלאה לעונת 2024. על פי ההסכם הרב שנתי המורחב, דלתא מטיסה כעת את כל 12 קבוצות הליגה הטובה בעולם לנשים לאורך העונה הרגילה והפלייאוף.

כחברת התעופה הרשמית, דלתא תמנף הזדמנויות הקשורות לנסיעות באמצעות המדיה של WNBA כולל שידור, דיגיטל, מדיה מודפסת ומדיה חברתית.

לחברת התעופה, ינתנו הזדמנויות לקדם את סיפורי הטיסות והנסיעות של ה-WNBA ושחקניותיה מחוץ למגרש באמצעות רשתות דיגיטליות ומדיה חברתית.

ההסכם עולה בקנה אחד עם המחויבות המתמשכת של דלתא לעסוק בספורט נשים ולתמוך בו, שכן חברת התעופה מתמקדת יותר ויותר בקידום ובהשקעה באתלטיקה לנשים.

לאחרונה, דלתא הרחיבה את נוכחותה בגולף לנשים, הפכה לחברת התעופה הרשמית של ליגת הכדורגל הלאומית לנשים וממשיכה לתמוך בספורטאיות באמצעות תפקידה כחברת התעופה הרשמית של נבחרת ארה"ב עבור בייג'ינג 2022, פריז 2024, מילאנו קורטינה 2026 ולוס אנג׳לס 2028.

כחברת התעופה הרשמית של האלופים, דלתא טסה עבור 75 קבוצות אליפות ברחבי ליגות ספורט רבות מאז שנת 2000, כולל, לאחרונה, אלופי ה-WNBA לשנת 2023, לאס וגאס אייס.

בשבוע שעבר דלתא חגגה עם הצוותים האמריקאים את חזרתם של המשחקים האולימפיים לארה"ב, הכוללת את הלבוש שלה למשחקים האולימפיים בלוס אנג׳לס 2028, כחברת התעופה הרשמית של נבחרות ארה"ב ושותפה של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים LA28 והתכבדה להיות חלק מהעברה של הדגל ללוס אנג׳לס.

צילום: Delta Airlinesצילום: Delta Airlines

צילום: Delta Airlinesצילום: Delta Airlines

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסדלתאדלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: