אא

בלב אחוזה פרטית עם גנים משוחזרים וחופים סודיים: מתחם הנופש החדש של Four Seasons

"עם המורשת שלנו של החייאת מלונות אגדיים, אנו שמחים להוסיף את מלון Four Seasons Resort Mallorca at Formentor, לשורה של נכסים אירופיים היסטוריים ששוחזרו ושופרו כחוויה חדשה אומר ריינר שטמפפר, נשיא התפעול הגלובלי של רשת Four Seasons

Four Seasons Resort Mallorca at Formentor. צילום: Four Seasons Four Seasons Resort Mallorca at Formentor. צילום: Four Seasons

בלב אחוזה פרטית עצומה עם גנים משוחזרים בקפידה, חורשות על שפת הים, צוקים מחוספסים וחופים סודיים, מקום מסתור לשעבר הוקם מחדש כיעד נופש יוקרתי בר קיימא ומלא נשמה - ברוכים הבאים לאתר הנופש פור סיזנס מיורקה בפורמנטור - Four Seasons Resort Mallorca at Formentor.

"עם המורשת שלנו של החייאת מלונות אגדיים עם גישה מכבדת למודרניזציה, אנו שמחים מאוד להוסיף את מלון Four Seasons Resort Mallorca at Formentor, לשורה של נכסים אירופיים היסטוריים ששוחזרו ושופרו כחוויה חדשה של Four Seasons", אומר ריינר שטמפפר (Rainer Stampfer), נשיא תפעול גלובלי - של רשת מלונות ואתרי הנופש של Four Seasons.

"בזמן שאנו מקבלים בברכה דור חדש של נופשים שאוהבים את השמש, החול והים, הכל עטוף בטיפול הלבבי שבו ידועה Four Seasons, הסיפור של היעד האהוב הזה ממשיך".

״אתר הנופש Four Seasons Mallorca המעודכן והמודרני לחלוטין בפורמנטור ומשלב קסם פיוטי עם אירוח יוקרתי ותחכום אירופאי״, מציינים ברשת ממלונות היוקרה.

אתר הנופש המשתרע על פני 400 דונם שוכן בתוך אחוזה גדולה הכוללת גם כרם פועל - רחוק מכל העולם, ועם זאת מחובר לאתרים שמסביב ועם מגוון עצום של פעילויות פנאי.

"סוף הקיץ הוא תקופה נפלאה בפורמנטור, כאשר אנו מזמינים אורחים להצטרף אלינו לבציר הכרמים השנתי, ובתקווה לחזור בשנה הבאה ליהנות מהיין שהם עזרו לייצור", אומרת המנכ״לית אסטריה גוסלבז (Estreya Gosalbez).

חללי פנים מודרניים מוקפים בגנים משוחזרים בקפידה ושממה טבעית

עם פרקטיקות ברת קיימא בבסיס מאמצי השיקום והחידוש של אתר הנופש, לכל 110 חדרי האירוח והסוויטות יש טרסות הפונות לים, וחלקם מציעים גם בריכות צלילה פרטיות. העיצוב של חללים פרטיים וציבוריים בהיר ואוורירי עם חומרים טבעיים לכל אורכו, המבליט את הזוהר של חוף הים המרהיב.

בנוף שמסביב צומחות כעת נטיעות מקומיות של פרחים בין חורשות אורנים, המאפשרות שבילי הליכה, גינה אקזוטיות לחתונות ואירועים אחרים, ומרחבים שקטים.

לחקור חצי האי פורמנטור

עם צי רכבי יוקרה ביבשה ובים, Four Seasons Resort Mallorca at Formentor היא נקודת המוצא של מגלי ארצות מכל תחומי העניין. צוות הקונסיירז' של אתר הנופש הרכיב חבילה של חוויות ייחודיות וטיולים מיוחדים במינם המודרכים על ידי מומחים מקומיים בתחומם.

הקונסיירז' הראשי ברונו פרננדס מציע להתחיל במעקב אחר מורשתו של פורמנטור, מסע דרך היסטוריה, רומנטיקה והשראה, חוויה ייחודית המפגישה לאורחים את השגרירה ההיסטוריונית של אתר הנופש, ג'ואן מורו. הוא חולק סיפורים רומנטיים על דמויות ססגוניות שחזרו לתחילת ההיסטוריה של המלון בשנת 1929, יחד עם גישה מיוחדת לקרן Rotger Villalonga, המשמרת ומקדמת את מקום הולדתו ויצירתו של המשורר הקטלוני Miquel Costa i Llobera.

סיור ההרים הקסום של יום שלם לוקח את האורחים דרך כפרים, לרבות ואלדמוסה השקטה, צלע הצוק סא פוראדדה, המובלעת האמנותית דייה ומנזר קרתוזיאני. לחלופין, ניתן לחקור את אותו אזור מנקודת התצפית של הים כדי לגלות חופים נידחים, כולל פנינה נסתרת של מסעדת חוף לארוחת צהריים טרייה בים.

סיור ביאכטה מומלץ נוסף של חצי יום או שלם לוקח את האורחים לאורך קו החוף של פורמנטור עם עצירות בחופים מבודדים, בעוד שסיורי ים אחרים לוקחים את האורחים לנקודות הצלילה הטובות ביותר ברחבי חצי האי ולמערות נסתרות מתחת למים.

משכימי קום יכולים לצאת להפלגה עם עלות השחר כדי לראות דייגים ודולפינים מקומיים מתחרים על התפיסה הטובה ביותר של היום.

דילוג לאיים

Four Seasons מציעה טיול של יום שלם על פני מים תכולים לאי מנורקה, שם האורחים ימצאו כפרים ציוריים וחופים בתוליים.

מגובה ההתרגשות ועד האולטימטיבי בהרפיה

Four Seasons, הידוע כיעד למטיילים, אופנוענים ושנורקלינגים, מאפשר לאורחים לצלול ישירות, עם הדרכה מומחים וטרקים מודרכים ביבשה ובמים בפורמנטור ובסביבתה. וכך ניתן לצאת לטיול רגלי ביערות של חצי האי עם ביולוג שמכיר את המערכת האקולוגית ויכול לחלוק פרטים על החי והצומח, ועל המאמצים של אתר הנופש לשקם את הנוף הילידי. לחלופין, ניתן להזמין ביולוג ימי לסיור מודרך עם שנורקלינג בגנים תת-מימיים ובחיים ימיים, כולל תמנונים, סוסי ים ויצורים כחולים מסנוורים.

עבור חובבי האדרנלין, יש סקי מים, וויקבורד ואפילו גלישה אלקטרונית, עם מדריך מוסמך. טיולי אופניים עם מקומי שמכיר כל מסלול או שהאורחים יכולים לשאול את אחד מזוגות מהאופניים של אתר הנופש, לארוז פיקניק ולצאת לבד. עוד במתחם, משטח טניס.

לאורחים צעירים יותר: Kids For All Seaso

Kids For All Seasons היא תוכנית חינם, בפיקוח מלא לילדים, עם פעילויות המעודדות יצירתיות, למידה והרבה כיף.

בשנה הבאה ייפתח גם מרכז ייעודי לבני נוער, שיזמין מבוגרים צעירים למשחקים, פעילויות ומפגשים חברתיים.

גן עדן של גסטרונום ומטבח

החוויה הקולינרית באתר הנופש פור סיזנס מיורקה בפורמנטור מתחילה עם מספר אפשרויות לסעודה באתר בפיקוח השף המנהל פרנצ'סקו מנלי.

מל מציעה תפריט ים תיכוני טרי בחווה ובים לארוחות בוקר וערב. Quiosc הוא מטבח פתוח ומרפסת המוצלת על ידי אורנים ליד אחת מבריכות אתר הנופש, ולמטה על החוף, Xiringuito מגישה משקאות מרעננים וארוחה קלה. בערב, האורחים יתאספו בבר העגול ב-Cercle, שם ברמנים מומחים ינערו קוקטיילים יצירתיים וימזגו מרשימת היינות המשובחת של אתר הנופש. אונופילים יאהבו להכיר את הענבים והמגדלים ביקב הממוקם באותה אחוזה פרטית כמו אתר הנופש.

צוות הקונסיירז' ב-Four Seasons Resort Mallorca ב-Formentor היה עסוק ביצירת סדרה של חוויות מיוחדות מאוד ברחבי האי, כולל בוקר של גלישה בשוק איכרים עם מדריך מקומי המציג לאורחים חקלאים, אופים ויצרני גבינות בזמן שהם אוספים מעדנים אפריטיבו מסורתי. למי שלא יכול להתאפק ולהצטייד במלאי, אתר הנופש יכול לארגן גם משלוח.

אניני טעם של שמני זית משובחים ירצו להזמין את סיור Sa Balsa עם נהג, שלוקח את האורחים לבריכה ציורית מוקפת בקירות אבן, שתוכננה במקור לספק מים מתוקים למטעי זיתים. כאן, האורחים ילמדו את ההיסטוריה של האחוזה לפני שהם נכנסים למזנון מיורקי ולבר פתוח.

לחוויה של יום שלם שאין כמותו, סיור גילוי פינקה עתיק לוקח את האורחים לפינקה פרטית (חווה ספרדית) כדי ללמוד על טכניקות חקלאיות ים תיכוניות ועל תוכנית התחדשות בתי הגידול הענפה של האחוזה. שיעור בישול מעשי בשקיעה בבית אבן מהמאה ה-13 רואה את כולם מתגייסים להכין ארוחה כפרית לפני שאסטרונום מקומי מנחה מפגש קסום של צפייה בכוכבים.

עוד יבואו: Shima, חווית אוכל מתוחכמת בסגנון ניקיי, תופיע לראשונה בשנת 2025. אורחים שיחזרו לעונה השנייה של אתר הנופש יכולים גם לאסוף מאפים טריים ב-Sospir וליהנות מפינוקים בגלידריית Crocant.

Mind, Body and Soul - ספא ובריאות בארבע העונות

הסביבה היפה של אתר הנופש בתוך חורש חופי מתאימה לאמנות היפנית של Shinrin-yoku, או רחצה ביער - התרגול של טבילה במראות טבעיים, צלילים, ריחות ומרקמים בהדרכתו של מומחה לתשומת לב. לחלופין, ניתן להירשם לסדנת ציור שמן בהנחיית אמן מקומי למזכרת ייחודית מהביקור במיורקה.

חובבי כושר ימצאו שפע של אפשרויות לחופשה פעילה, כולל חדר כושר חדיש במקום.

עוד יבואו: ספא מוקפץ עם שני חדרי טיפולים פתוח כעת לעונת 2024, עם פתיחת ספא ​​חדש בשירות מלא ב-2025.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פור סיזנסfour seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: