אא

בגלל המלחמה והחגים המאוחרים: צפי ל"ספטמבר שחור" במלונות - בעיקר בירושלים

לאחר חופשות הקיץ, ובהינתן שחגי תשרי כולם באוקטובר, ההערכה היא כי בחלק מהארץ ספטמבר יהיה חודש קשה במיוחד עבור המלונאים שעשויים להכריז על מבצע מיוחד

ירושלים. צילום 123rf ירושלים. צילום 123rf

אוטוטו מסתיימת חופשת הקיץ, שנתנה ללא מעט מלונות מעט אויר לנשימה. בהעדר תיירים, שכמעט לא חזרו לישראל מאז המלחמה שהחלה ב- 7 באוקטובר 2023 חלק מהמלונות בישראל נמצאים בבעיה גדולה.

כפי שפרסמנו, ההערכה היא כי כ-45% מהמלונות בישראל סובלים מאוד מבעיית תזרים כספי והדאגה הגדולה כרגע כבר מופנית לעבר חודש ספטמבר.

ישנם אזורים בארץ שמשלמים יותר מהאחרים את המחיר הכבד של המלחמה. בירושלים למשל, ההערכה היא שבחודש ספטמבר המלונאים צפויים לחודש קשה מאוד, שאף מוגדר כ"ספטמבר השחור". הישראלים מסיימים את חופשת הקיץ, החגים השנה יוצאים מאוחר - רק בחודש אוקטובר, ולכן כרגע מבחינת ההזמנות העתידיות ישנם לא מעט אזורים שנראה כי בחודש הבא צפויים לעבור חודש מאוד מאוד קשה.

בהתאחדות המלונות, שם מנסים כל העת לפעול בדרכים יצירתיות, מתמודדים עם סיטואציה לא פשוטה, ומנסים מאחורי הקלעים לייצר ברגע האחרון קמפיין מיוחד כדי שיציל את תיירות הפנים לעיר הבירה.

כיום המלונות מדווחים על הזמנות מעטות לספטמבר. מדובר במלונות שהיו בעבר מבוססים בעיקר על תיירות נכנסת. מלבד ירושלים יש מלונות נוספים שהצליחו איכשהו להעביר את החופש הגדול, אך בחודש הבא - מסתמן כי מצבם לא יהיה פשוט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונות ירושליםמלונותבתי מלון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: