אא

שייט נהרות באירופה: מצאנו לכם מבצעים אטרקטיביים לחופשה שלווה

מהריין הרומנטי ועד הדנובה המלכותי, כל נהר והגדה שלו: לשוט על פני המים השקטים בין נופים משתנים אל לב ליבה של התרבות האירופאית. ריכזנו כמה מהמבצעים החמים של חברות שייט נהרות באירופה

בודפשט על הדנובה. צילום: פספורטניוז בודפשט על הדנובה. צילום: פספורטניוז

מהריין הרומנטי ועד הדנובה המלכותי, כל נהר והגדה שלו: תוכלו לטעום מיינות משובחים בעמק הריין, לחקור טירות עתיקות לאורך הדנובה, או להתפעל מהארכיטקטורה המרהיבה של פריז כשאתם שטים לאורך הסיין ועוד.

"יש מבצעים אטרקטיביים וביקושים הולכים וגדלים לשייט נהרות", אומר לפספורטקרוז אייל כהן, מנהל מחלקת השייט של אופיר טורס. עוד לדבריו, "ספינות הנהר הן מלונות צפים של ממש, מצוידות בכל מה שתצטרכו - ממסעדות גורמה ועד ספא מפנק".

סימן עובדיה, מנכ"ל חברת בשביל הזהב, המשווקת שייט נהרות מאורגן, מוסיף ואומר לפספורטקרוז כי "למרות הסיטואציה שנוצרה בשבועיים האחרונים בעקבות המצב הביטחוני המורכב, אנו רואים עליה קלה בביקושים לשייט נהרות מאורגן. בתקופת השלכת ובתקופת שוקי חג המולד. לשמחתי, הצלחנו למצוא פתרונות חלופיים לטיסות שבוטלו על ידי חברות התעופה הזרות כך שכל הטיולים יוצאים כסדרם. למקדימים להירשם בשבועות הקרובים, עדיין יכולים ליהנות מהנחות אטרקטיביות לשייט נהרות מאורגן״.

הקליקו כאן לכתבה המלאה באתר הקרוזים PassportCruise עם המבצעים היותר מעניינים המוצעים כיום בשייט נהרות באירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופיר טורסשייט נהרותבשביל הזהב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: