אא

איזה כרטיס אשראי יטיס אתכם הכי מהר לחו"ל?

אחת ולתמיד: סקירת כרטיסי אשראי תעופה המרכזיים בישראל – מה מעניק כל אחד, איזו תוכנית נקודות משתלמת יותר ומי ייתן לכם את יחס ההמרה הטוב ביותר? המסקנות בפנים. תוכן פרסומי

אילוסטרציה. צילום: Shutterstock אילוסטרציה. צילום: Shutterstock

גם בזמן המתוח ביותר בישראל, הפעילות בנמל התעופה בן גוריון מלמדת על עוצמתו ונחישותו של התייר והנופש הישראלי – שלא מאפשרים לשום דבר לבטל או לדחות את חופשתם.

אם השמיים פתוחים - הישראלים טסים.

אמנם ההיצע וחברות התעופה הזרות הצטמצמו בקיץ 2024, אבל הראש הישראלי כבר חושב קדימה אל עבר חגי תשרי הקרבים ואל עונת החורף, שנתפסת בקרב רבים כתקופה המועדפת לחופשה.

רגע לפני שאתם מחפשים את החופשה או טיסת העסקים הבאה שלכם בעולם, מומלץ שתקראו את הדברים הבאים ותחליטו איזה כרטיס אשראי, שצובר נקודות תעופה, משתלם יותר עבורכם.

לאחר תנודות קלות בתנועת העוברים ושבים בנתב"ג, בחודש יולי 2024 נרשמו בנתב"ג 945.7 אלף יציאות של ישראלים לחו"ל לעומת 1.2 מיליון ביולי 2023.

אם כך, למה לא לנצל את כרטיסי האשראי שנותנים לכם נקודות על כל קנייה אותן תוכלו להמיר לחופשות? ערכנו עבורכם סקירה של כרטיסי האשראי המרכזיים בשוק שמעניקות הטבות בעולם התעופה ואלה המסקנות.

מימוש נקודות: ב-SKYMAX אפשר לממש את הנקודות בכל חברות התעופה, כולל לואו קוסט וכן על מלונות בארץ ובחו"ל. בנוסף, ניתן לממש את כל הנקודות או חלקן, בכל ימות השנה, ללא הגבלת מושבים.

בכרטיסים אחרים ניתן לממש את הנקודות רק בחלק מחברות התעופה, אולם בכל ימות השנה ובטיסות הכוללות כבודה והושבה, אך חשוב לשים לב שמספר המושבים מוגבל.

יחס המרה: בכרטיס SKYMAX היחס הוא 1:160, בתשלום למוסדות חינוך 1:320.

אצל המתחרים, למשל פליי קארד, היחס הוא 1:5, ובתשלום למוסדות היחס הוא 1:10. בפועל, תעריפי הטיסות בהם תוכלו לממש את הנקודות ולקבל טיסה בחינם - גבוהים גם הם בהתאם.

תשלום על מיסי נמל ודלק: בכרטיס SKYMAX אין תוספות, המחיר המוצע כולל מיסי נמל ודלק לעומת כרטיסים אחרים בהם יש תוספות למחיר, שלרוב הלקוחות "יפגשו" אותן בסוף ההזמנה, בשלב התשלום.

דמי כרטיס: בכרטיס SKYMAX אין תשלום בשנה הראשונה. בפליי קארד גובים דמי כרטיס בין 17.9-34.9 ₪, תלוי בסוג כרטיס, והגבייה מיידית - החל מיום ההצטרפות.

תוקף הנקודות: ב-SKYMAX תוכלו לממש את הנקודות שצברתם במשך 3 שנים רצופות, בזמן שבכרטיסים אחרים, לדוגמה בפליי קארד,הזמן המוקצב למימוש עומד על שנה וחצי, עם אפשרות להארכה בהתאם למדיניות החברה.

הטבות נוספות: ב-SKYMAX קיימת תוכנית הפינוקים של מקס שכוללת מחירים אטרקטיביים למגוון הופעות ואירועים בלעדיים, הטבות 1+1 והנחות במגוון מסעדות ובתי קפה. ב"פליי קארד" תמצאו את תוכנית ההטבות של דיינרס.

להצטרפות לחצו כאן

לחסוך כסף ולהזמין טיסה מכל חברה בעולם

כרטיסי האשראי מעולם התעופה עברו שדרוגים בשנים האחרונות וכיום ניתן להמיר באמצעותם נקודות ולהזמין לא רק טיסות, אלא גם מלונות בארץ ובחו"ל, בהתאם ליחס ההמרה.

בימים הנוכחיים, ניכר שהדבר החשוב ביותר עבור הצרכן הישראלי שמחפש חופשה בחו"ל הוא הזמינות המיידית והחופש לבחור ממגוון חברות התעופה.

במקרה הזה, אין ספק שכרטיס SKYMAX מנצח ומאפשר לכם את החופש המוחלט לבחור איך, מתי ובאיזה דרך לצאת לחופשה הבאה.

אחד היתרונות הנוספים ב-SKYMAX נובע מהעובדה שאין צורך להמתין לשליחות הפיזית של הכרטיס, ונהנים מהנפקה דיגיטלית מיידית, המאפשרת ללקוח לקבל את פרטי הכרטיס מיד בסיום ההזמנה ואת הזכות לצבור נקודות לחופשה הבאה באופן מיידי.

בנוסף, אל תשכחו להשתמש בשיטת ה-Pay back של Max, המאפשרת לקנות און ליין ולקבל עד 15% על הקניות באתרים מובילים כמו: עלי אקספרס, איביי, אסוס, בוקינג, אייהרב, לאסט פרייס, סופרפארם אונליין ועוד.

אם אתם אוהבים לטייל ולנפוש אבל לא אוהבים לשלם ביוקר על הטיסות והמלונות, לחיצה כאן והצטרפות לכרטיס SKYMAX היא הדבר הנכון ביותר עבורכם.

חשוב לדעת:

צבירת הנקודות ומימושן בכפוף לתקנון SKYMAX ולתנאי השימוש באתר | האתר והשירות מתופעלים ע"י סמארטאייר ת"א בע"מ ובאחריותה הבלעדית | פטור מדמי כרטיס ל-12 חודשים ממועד ההצטרפות ולאחר מכן ייגבו דמי כרטיס חודשיים בהתאם לתעריפון MAX. הטבה אחת ללקוח | אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל | בכפוף לתנאי ההצטרפות ואישור המלווה: מקס | החל מפברואר 2024 השירות אינו כולל טיסות של חברת Ryanair

להצטרפות לחצו כאן

הכתבה בשיתוף MAX

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כרטיס אשראי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: