אא

לא עוד צלחות פלסטיק ובסימן הקיימות: כך תגיש NCL ארוחות בוקר לנוסעיה

נשיא החברה: "כחלק מהמחויבות שלנו להפחית את השימוש בפלסטיק חד-פעמי על הסיפון, אנו מחפשים ללא הרף אחר הזדמנויות ליישם שיטות חדשות ידידותיות לסביבה"

צילום: NCL צילום: NCL

חברת השייט Norwegian Cruise Line תגיש ארוחות בוקר המוזמנות לחדרים - Room service בכלי הגשה ברי קיימא הניתנים לשימוש חוזר ועשויים מ-50% חומרים ממוחזרים. חברת Drinique תספק לה את כלי ההגשה ברי הקיימא.

"כלי ההגשה החדשים מספקים דרך קומפקטית ונוחה לאורחים ליהנות מארוחת הבוקר שלהם ללא המשקל והנפח של צלחות חרסינה, תוך ביטול הצורך בניילון נצמד, מה שיוצר חוויה בת קיימא יותר", נמסר מ-NCL. עוד נמסר כי המוצר החדשני, העשוי מחומרים עמידים לאורך זמן וכאמור לשימוש חוזר, יוכנס תחילה לשירות ארוחת הבוקר באניות Norwegian Prima ו-Norwegian Viva ועד סוף השנה יושק בכל 19 אניות הצי.

הקליקו כאן וגלו באתר PassportCruise עוד על כל מה שמאחורי המהלך האחרון של חברת NCL

אנדרו אליוט, נשיא Drinique: "אנו נרגשים לעזור לחברות כמו NCL להניע שינויים בכדי לעמוד ביעדים הסביבתיים שלהן. אנו שואפים לעזור לשותפים שלנו לחדש ולהמשיך לספק לאורחים חווית אוכל ללא מאמץ תוך הפחתת פסולת פלסטיק לשימוש חד-פעמי ברחבי העולם. היוזמה החדשה הזו היא רק אחת מהדרכים הרבות שבהן NCL מראה את מחויבותה להניע השפעה חיובית על החברה והסביבה באמצעות תוכנית הקיימות הגלובלית שלה, Sail & SustainTM. בשנת 2018, NCL הפכה לחברת השייט העולמית הגדולה הראשונה שחיסלה קשיות פלסטיק חד-פעמיות על פני הצי והיעדים הפרטיים שלה, כמו גם בקבוקי מים חד-פעמיים מפלסטיק בשנת 2020".

מארק קנסלי, סגן נשיא בכיר לתפעול בתי מלון ב-Norwegian Cruise Line: "כחלק מהמחויבות שלנו להפחית את השימוש בפלסטיק חד פעמי על הסיפון, אנו מחפשים ללא הרף אחר הזדמנויות ליישם שיטות חדשות ידידותיות לסביבה, אנו נרגשים להמשיך לעבוד עם Drinique כדי להציג את כלי האוכל הניתנים לשימוש חוזר בצי שלנו ולהמשיך לעשות את חלקנו כדי להגן ולשמור על הסביבה".

הקליקו כאן לאתר PassportCruise ובו כל מה שמתחדש בעולם השייט בארץ ובעולם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLאיכות הסביבה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: