אא

סמנכ"לית הכספים לשעבר של מלונות בראון תובעת מהרשת כ-2.2 מיליון שקלים

הגישה תביעה לבית המשפט השלום בת"א נגד רשת המלונות ואחד מבעליה. בתביעתה טוענת שהלוותה כספים לחברה, שלא הושבו במלואם. "לאחרונה התברר לתובעת כי הנתבעים ביטלו את הצ'קים באופן חד צדדי"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

רואת החשבון שכיהנה בעבר כסמנכ"לית הכספים ברשת מלונות בראון, הגישה לבית המשפט השלום בת"א תביעה על סך 2,227,390 שקלים כנגד הרשת וכנגד אחד הבעלים, ניר ויצמן.

מרים נעים טוענת באמצעות עורכי הדין אוהד רוזן ונתן שוורצמן כי היא העמידה הלוואה לנתבעים והם לא החזירו לה אותה.

סמנכ"לית הכספים כבר תבעה בעבר את החברה ובעליה בגין אותה הלוואה, ואז הצדדים הגיעו לפשרה, שכעת טוענת רו"ח נעים שהחברה פשוט ביטלה באופן חד צדדי צ'קים שניתנו לה.

לפי התביעה, ההסכם בין הצדדים נחתם בחודש אפריל 2019, לאחר שנעים העמידה הלוואה על סך של 1,561,300 שקל למשך 4.5 שנים, עד ליום 11.10.23, אשר תישא ריבית שנתית של 17% .

"לאחר מספר הארכות מועד השבת ההלוואה, לא עמדו הלווים בהסכמות, ומשכך הגישה התובעת תביעה לבית המשפט המחוזי בת"א, ובצידה בקשה להטלת עיקולים. הבקשה נעתרה, והוטלו עיקולים על חשבונות הנתבעים", נכתב בכתב התביעה.

"בעקבות הגשת התביעה והטלת העיקולים, פנו הנתבעים וביקשו לפרוע את ההלוואה בתשלומים. על פי הסיכום בין הצדדים, הנתבעים מסרו צ'קים לצורך פירעון ההלוואה, וכנגד כך התובעת הסכימה למחוק את התביעה שהוגשה.

"דא עקא, התברר לתובעת לאחרונה כי הנתבעים ביטלו את הצ'קים באופן חד צדדי, ומשיחות איתם התברר כי לטענתם הם אינם יכולים לעמוד בתשלומים ואין להם, לטענתם, את המקורות הכספיים להשיב את ההלוואה. לתובעת אפוא לא נותרה עוד ברירה, אלא לפנות בתביעה זו לבית המשפט הנכבד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונות בראוןרשת מלונות בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: