אא

בדרך לפריז: הטיסה הראשונה של הנבחרת הפראלימפית יצאה לדרך

המשחקים הפראלימפיים יתחילו בעוד כשבוע בבירת צרפת וחברת אל על הטיסה את נבחרת השחייה של ישראל. ״השתתפותכם מהווה גאווה גדולה עבורנו ועבור המדינה כולה״

צילום: אלון טלמור, אל על צילום: אלון טלמור, אל על

הטיסה הראשונה לפריז עם חברי הנבחרת הפראלימפית יצאה לדרך.

היום (ד׳), המריאה טיסת LY327 של חברת אל על עם נבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל. זוהי הטיסה הראשונה למשחקים הפראלימפיים בפריז הצפויים להתחיל בעוד כשבוע.

ראשונים לצאת למשחקים לפריז הם חברי נבחרת השחייה הפראלימפית עם המאמן יעקב ביננסון. בנבחרת ורוניקה גירנקו מחיפה בת 26 שהשתתפה במשחקים בריו ובטוקיו, עמי דדאון מקרית אתא, בן ה-24 זכה ב-2 מדליות זהב ומדלית כסף בטוקיו, התאומים בני ה-24 מקרית מוצקין, אריאל מליאר ואחיו ומארק שזכה בשתי מדליות זהב ומדלית ארד בטוקיו.
כל השחיינים הם חניכיו של המאמן יעקב ביננסון המתאמנים במועדון אילן חיפה. את הנבחרת מלווים ד״ר רמי זק רופא המשלחת, יעל לנדר ראש תחום פראלימפי ביחידה לספורט הישגי במכון וינגייט, ד״ר איילת וינשטיין התזונאית הראשית, סרגיי דוידוב המעסה וד״ר אסנת פליסדואר ראש תחום מדע, טגנולוגיות וחדשנות בוועד הפראלימפי.

חברת אל על, המובילה הרשמית של המשלחת הפראלימפית הישראלית לפריז 2024, יצאה במהלך ייחודי במטרה להבטיח לספורטאים תחושת בית כשהם מייצגים אותנו מעבר לים. החברה הקימה את "נבחרת הדגל" –

אל הספורטאים תצטרף בימים הקרובים ״נבחרת הדגל" של אל על – קבוצת עידוד הכוללת עשרות ישראלים שיטוסו לפריז במימון מלא, על מנת לעודד את הספורטאים הישראלים במשחקים הפראלימפיים. נבחרת העידוד מורכבת ממגוון משתתפים, בהם פצועי מלחמת "חרבות ברזל" וניצולי נובה, ילדים מניר יצחק, מתנדבים שעובדים עם נכי צה"ל, נציגים מהקהל הרחב שנבחרו במסגרת פעילות שערכה החברה ברשתות החברתיות, משפיענים ועוד.

יתר הספורטאים הפראלימפיים יטוסו בטיסות אל על במהלך הימים הקרובים.

סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, נדב חנין: "אנו נרגשים מהמראתם של הספורטאים שלנו למשחקים הפראלימפים בפריז, וגאים בנבחרת העידוד שהקמנו שתיתן להם רוח גבית ותחושה של בית במגרש. השתתפותכם מהווה גאווה גדולה עבורנו ועבור המדינה כולה".

צילום: אלון טלמור, אל עלצילום: אלון טלמור, אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: