אא

יונדאי איוניק 5 החדשה בישראל - עם טווח של עד 570 ק"מ

יונדאי איוניק 5 החדשה מגיעה לארץ עם עיצוב מעודכן, בטיחות משופרת, טכנולוגיות חדשות, טווח ארוך יותר - וגרסת כניסה חדשה. כמה היא עולה?

יונדאי איוניק 5 החדשה. צילום: יצרן יונדאי איוניק 5 החדשה. צילום: יצרן

לאחר יותר מ-5,000 מסירות של הגרסה הקודמת, יונדאי איוניק 5 החשמלית המעודכנת הגיעה לישראל.

היא תשווק ב–4 רמות איבזור: Premium, Ultimate, Limited ו-Elite.

יונדאי איוניק 5 החדשה - התמונות להמחשה בלבד, הדגם המשווק בארץ מגיע עם מראות צד. צילום: יצרןיונדאי איוניק 5 החדשה - התמונות להמחשה בלבד, הדגם המשווק בארץ מגיע עם מראות צד. צילום: יצרן

האיוניק 5 משתדרגת וזוכה לסוללה גדולה יותר, הצומחת מ-72.6 קוט"ש ל-84 קוט"ש החל מרמת גימור Ultimate, ומגדילה את טווח הנסיעה עד ל-570 ק"מ. רמות האבזור Limited ו-Elite מקבלות גם הן סוללה בגודל 84 קוט"ש, עם טווח של 530 ק"מ - ודגם ה-Premium מקבל סוללת 63 קוט"ש וטווח של 440 ק"מ.

התמונות להמחשה בלבד, הדגם המשווק בארץ מגיע עם מראות צד. צילום: יצרןהתמונות להמחשה בלבד, הדגם המשווק בארץ מגיע עם מראות צד. צילום: יצרן

בגזרת ההינע, האיוניק 5 מגיעה עם מנוע חשמלי בעל הספק של 229 כ"ס (שיפור של 12 כ"ס ביחס לדור הקודם) - שמניע את הגלגלים האחוריים. יש לה יכולת תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 7.5 שניות. תאוצת גרסת ה-Premium, לה מנוע בגודל 170 כ"ס, היא 8.5 שניות.

יונדאי איוניק 5. צילום: יצרןיונדאי איוניק 5. צילום: יצרן

מבחינת העיצוב החיצוני, הדגם זוכה לפגושים קדמיים ואחוריים מחודשים. כתוצאה מכך, אורכה של איוניק 5 גדל ב-20 מ"מ בעוד שיתר המידות החיצוניות נותרו ללא שינוי. התווספו לרכב גם חישוקי סגסוגת בעיצוב עדכני, וספויילר אחורי שהוארך גם הוא ב-50 מ"מ כדי לשפר את האוורודינמיות של הדגם.

יונדאי איוניק 5. צילום: יצרןיונדאי איוניק 5. צילום: יצרן

האיוניק 5 העדכנית מגיעה החל מרמת הגימור Premium עם אבזור שכולל מערכת מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ' עם חיבוק ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, דיבורית בלוטות', מצלמה אחורית, בורר מצבי נהיגה, קונסולה מרכזית על מסילה עם אפשרות הזזה עד 14 ס"מ, לוח שעונים צבעוני דיגיטלי מלא בגודל 12.3 אינץ', בורר הילוכים אלקטרוני בצד ההגה, מנופי שליטה מגלגל ההגה על רמת הרגנרציה, קיפול מראות חשמלי, ידיות דלתות שקועות, בלם יד חשמלי, AUTO HOLD, שמשות כהות, תאורת LED פנימית וחיצונית, חיישני גשם ותאורה, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי, מושב נהג חשמלי עם תמיכה לגב התחתון, כניסה והתנעה ללא מפתח, ועוד.

יונדאי איוניק 5 מבפנים. צילום: יצרןיונדאי איוניק 5 מבפנים. צילום: יצרן

הקרוסאובר מציע מגוון מערכות בטיחות ועזר אקטיביות חדשות, וביניהן זיהוי ידיים על גלגל ההגה, סיוע לשמירה על נתיב, חנייה חכמה מרחוק, וסיוע למניעת התנגשות בחניה מכל הסוגים - כאשר תכונות אלו מתווספות בהתאם לרמת הגימור.

יונדאי איוניק 5. צילום: יצרןיונדאי איוניק 5. צילום: יצרן

מחיר יונדאי איוניק 5 המעודכנת מתחיל מ-209,990 ש"ח לרמת הגימור Premium. רמת הגימור Ultimate מתומחרת ב-229,990 ש"ח, גרסת ה-Limited עולה 248,990 ש"ח, ורמת האבזור הבכירה Elite עולה 279,990 ש"ח.

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: