אא

קו חמישי ישיר לאייר אינדיה מלונדון גטוויק להודו: בנגלור

הקו החדש לעיר השלישית בגודלה בהודו יפעל חמש פעמים בשבוע ויהיה היעד החמישי של חברת התעופה ההודית מלונדון גטוויק. ראשי שדה״ת של לונדון גטוויק מצהירים כי בכוונתם להכפיל את מספר הטיסות להודו בתוך חמש שנים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

נוסעים מלונדון יכולים מעתה לטוס ליעד חדש בהודו בקיץ הזה מנמל התעופה לונדון גטוויק (London Gatwick), עם השקת השירות הישיר של חברת אייר אינדיה (Air India) לבנגלור.

הקו החדש, יפעל חמש פעמים בשבוע מהטרמינל הדרומי של נמל התעופה הלונדוני, והוא הקו החמישי הישיר של לונדון גטוויק להודו, ומצטרף לקווים קיימים ל: Goa, Kochi Ahmedabad, and Amritsar.

טיסות אלו של חברת אייר אינדיה, לצד קו נוסף של חברת TUI לגואה, משמעותן שיש כעת 19 טיסות שבועיות בין לונדון גטוויק להודו.

קברניטי נמל התעופה של לונדון גטוויק מצהירים כי הם פועלים באופן להכפלת הטיסות הישירות עם הודו במהלך חמש השנים הבאות, מתוך הכרה בקשרים הכלכליים והתרבותיים החזקים בין המדינות. יעדי עדיפות מרכזיים לצמיחה עתידית כוללים את דלהי ומומבאי.

סטפני וור, סמנכ"לית פיתוח תעופה, לונדון גטוויק אמרה: "הקו החדש הזה לבנגלור הוא חדשות מצוינות הן לנוסעים והן לעסקים ברחבי לונדון. תעשיית הטכנולוגיה הדינמית והמשמעות התרבותית של העיר הזו הופכת אותה לתוספת פנטסטית לרשת המסלולים שלנו. זה אמור להיות שירות פופולרי, המספק הזדמנויות פנטסטיות הן לתיירות והן למסחר."

לונדון גטוויק משקיעה בעתידה לטווח ארוך, ובקשת התכנון שלה להכנסת המסלול הצפוני הקיים של נמל התעופה לשימוש שגרתי מתקרבת לסוף שלב הבחינה של פיקוח התכנון. תוכנית זו בעלת השפעה נמוכה תשפר את החוסן, תפחית עיכובים ותספק דחיפה משמעותית לכלכלה הלאומית והאזורית על ידי תמיכה במסחר, תיירות ומקומות עבודה חדשים, נמסר מטעם שדה התעופה הלונדוני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גטוויקלונדוןAIR INDIAאייר אינדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: