אא

הרוסים באים: נוכח מגבלות המערב - זינוק במספר התיירים הרוסים המבקרים באבו דאבי

קרוב למיליון רוסים ביקרו במחצית הראשונה באיחוד האמירויות, בעיקר באבו דאבי, ובמחצית השנייה של השנה המספר צפוי אף לגדול משמעותית

שדה התעופה של אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן שדה התעופה של אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן

זינןק במספר התיירים הרוסים המבקרים באבו דאבי.

חברת Mabrian, חלק מ-The Data Appeal, חושפת שבירת איחוד האמירויות היא בין היעדים המובילים של התיירים הרוסים. מבקרים רוסים בוחרים במקומות לינה יוקרתיים בחופשה הארוכה שלהם יחסית באיחוד האמירויות.

לפי איגוד מפעילי הטיולים של רוסיה (ATOR), הנסיעות היוצאות מרוסיה גדלו ב-14% במחצית הראשונה של 2024 בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2023, בעיקר ליעדים ארוכי טווח, כמו איחוד האמירויות הערביות. קרוב למיליון נוסעים רוסים ביקרו באיחוד האמירויות, עלייה של 11% משנת 2023.

לצד דובאי, שארג'ה ועומאן, אבו דאבי היא היעד המרכזי באיחוד האמירויות לתיירים רוסים. בהתמקדות באבו דאבי, כפי שמעידים הנתונים, רוסיה היא השוק האירופי השני, שצומח הכי הרבה מבחינת זמינות המושבים ברבעון השני של 2024.

קרלוס צ'נדרה, שותף ומנהל שיווק ותקשורת בחברת Mabrian, מציין: "לאחר ירידה קלה של 2% בזמינות המושבים במהלך המחצית הראשונה של השנה, השוק מתאושש ככל שאנו מתקרבים לחורף האירופי, כאשר אירופים רבים מחפשים יעדים חמים יותר".

תחזיות הביקוש של מבריאן, המבוססות על חיפושי טיסות, מצביעות על כך שאחרי עלייה של 52% במספר המבקרים הרוסים באבו דאבי במחצית הראשונה של 2024, בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2023, המספר צפוי לעלות בעוד 53% במחצית השנייה של השנה.

"הנתונים מראים שהביקוש הרוסי לאבו דאבי לא רק מתגבש אלא גם מתחזק", מסביר צ'נדרה. "הבנת ההעדפות שלהם לנסיעות ארוכות ובחירות ספציפיות בעת ביקור באיחוד האמירויות, ואבו דאבי בפרט, יכולה להוביל לשהייה ארוכה יותר ולהוצאות גבוהות יותר, ולשפר את ההחזר על ההשקעה של מאמצי הקידום האינטנסיביים של אבו דאבי ברוסיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: