אא

מזללת הבשר הירושלמית הגיעה לעשות באלגן בתל אביב

"מחנה אסאדה" החליטה לפתוח סניף דווקא בלוקיישן שלא עובד. וכרגיל הם מוכיחים שהתל אביביים לא יודעים הכל

אסף קרלה אסף קרלה

כל ירושלמי מכיר את מחנה אסאדה, בר כריכי בשר הממוקם במחנה יהודה שבירושלים, הלחמניות חלה שלהם והכריך אסאדו המושחת כבר מזמן שם דבר.
כנראה שהיה להם משעמם קצת בירושלים, כי החבר'ה של אסאדה החליטו לפתוח סניף צבעוני ודי מגניב, גם בלוקיישן שנחשב פינה מקוללת בתל אביב וגם על הדרך להביא כמה מנות חדשות שאין בירושלים.

כיכר רבין לכל צדדיה, נחשבת לפריים לוקיישן, אבל לא מעט עסקים לא שרדו את ההמולה האין סופית, ההפגנות שהיו מתחוללות שם כל הזמן וכמובן בניית הרכבת הקלה שנמשכת שם כבר מלא זמן ולכן לא מעט עסקים קורסים וישנה פינה שתמיד מתחלפת, על מלכי ישראל ליד פיש אנד צ'יפס.
והנה באו הירושלמים והם מתכננים להוכיח לתל אביביים שהם יודעים טוב מאד מה הם עושים.

אסף קרלהאסף קרלה

אסאדה שייכת לזוג קרניבורים שמבינים בשר, אתי וירון ישפה שהם גם הבעלים של מסעדת בלאק איירון הירושלמית הוותיקה. בירושלים הם כבר מוכרים בזכות הכריך בשר מפורק שלהם (58 שקלים), אסאדו רך ומתפרק, אחרי צלייה ארוכה מלאת תבלינים שמוגש בתוך לחמניה מיוחדת שמשלבת בין חלה לבריוש רק בגירסה הכשרה, כזו שיודעת לספוג מיצים אבל עדיין לשמור על הביס בלי להתפרק.

לתל אביב הם הביאו את הכריך אסאדו הנהדר שלהם אבל, במחשבה חכמה מאד, שידרגו לעוד כמה מנות בהבנה שהתל אביביים יותר בעייתים מהירושלמיים וזקוקים למנות מתוחכמות ומיוחדות יותר בטעמים.

אסף קרלהאסף קרלה

בשלב הזה נוסף לקהל התל אביב כריך שורטריב מעושן עם איולי נענע-הדרים ובצל קריספי (68 שקלים), וכריך ממש טעים של שניצל בקר קריספי עם סלט ביצים שנעשה במקום ושפע של בצל קריספי (58 שקלים).
חכו יש עוד מלא בשר, כריך של סטייק ואגז- שמגיע עם נתחי בשר צלויים וחצאי ביצה רכה וכמובן שכריך שניצל כי אי אפשר בלי. כל זה נכנס אל תוך אותן לחמניות חלה מטורפות שקיימות רק באסאדה ותאמינו לי שאתם עומדים להתפוצץ כי זה חתיכת כריך.

מנה נוספת שהתווספה היא מגש קרניבורים עם בריסקט מעושן, תפוחי אדמה צלויים שנעשים מקרעים של תפוחי אדמה שנאפה לפני זה ואז נזרק לשמן רותח לצד קריספי בצל וסלט ביצים טרי (72שקלים), במקום יש גם מגשים נוספים שכוללים את השניצלים, חזה עוף צלוי, נקניקיות צ'וריסוס שמנמנות וכמובן ערימה של אסאדו צלוי. הכל מגיע עם אותם פוטוטוס מושלמים.

אסף קרלהאסף קרלה

כמו שאמרתי, הירושלמים מבינים שבתל אביב צריך עוד דברים שווים ולכן הם מוכרים גם בירה מהחבית ב- 24 שקלים ויין נהדר ישראלי ב- 27 שקלים, כשהמטרה הגדולה היא לא רק לבוא ולקחת אלא לשבת ולהנות מערימה של בשר לצד בירה וגלידה.

לסיום, נקודה מגניבה לזכות אסאדה, כל הכריכים שלהם נכנסים למין שפורפרת נייר ממוחזר מעוצבת שהכי כיף להשתמש בה שוב.
הכריכים של אסאדה מדהימים, חשבו שם על כל ביס ועל כל ניואנס. הלחמניה מושלמת ובגודל המושלם, הכמות נדיבה והתוספות אחרות ומייצרות ביס אין בעוד מקום.
שווה ללכת

כתובת: מלכי ישראל 8 תל אביב
משלוחים וולט ותן ביס. שעות פעילות: א-ד 12:00-23:00, חמישי 12:00-24:00, מוצ״ש שעה לאחר צאת השבת עד 24:00 טלפון 077-3627518

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרישוק מחנה יהודה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: