אא

לתשומת לב הטסים למזרח: IndiGo ההודית משיקה 3 קווים ישירים נוספים להודו מאבו דאבי

בזמן שכאן בישראל אין טיסות ישירות כלל להודו בשל המצב הביטחוני, ענקית התעופה ההודית מרחיבה את השת״פ עם אבו דאבי מוסיפה טיסות ליעדים חדשים ותפעיל טיסות ישירות ל-13 ערים ! משדה״ת האמירתי שלא מפסיק לחדש ולשדרג

IndiGo IndiGo

Abu Dhabi Airports, מפעילת חמשת שדות התעופה של האמירויות, הודיעה על השקת שלושה קווים ישירים חדשים של חברת התעופה ההודית אינדיגו, (IndiGo).

הקווים חדשים יחברו את נמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי - זאיד (AUH) לערים: Mangaluru, Tiruchirappalli ו- וCoimbatore בהודו.

משדה״ת של אבו דאבי נמסר כי: ״ההתרחבות מרגשת זו מחזקת עוד יותר את הקישוריות בין אבו דאבי ליעדי מפתח ברחבי הודו, ומביאה את מספר המסלולים המופעלים על ידי חברת אינדיגו (IndiGo) ל-13 יעדים.״

ההכרזה עולה בקנה אחד עם הדיווח של שדות התעופה של אבו דאבי על זינוק של 33.5% במספר הנוסעים בששת החודשים הראשונים של השנה, מה שמצביע על פוטנציאל לצמיחה נוספת עם תוספות הנתיבים החדשים, כמו גם קישוריות משופרת ונוחות רבה יותר לנוסעים.

ShutterstockShutterstock

Nathalie Jongma, סגנית נשיא לפיתוח תעופה באבו דאבי אמרה: "אנו מעודדים מאוד מההכרזה הזו מכיוון שהיא משקפת את ההתמקדות שלנו בהודו. הרחבת הטיסות להודו הרבה יותר מסתם הוספת טיסות - היא עוסקת ביצירת קישורים נגישים למשפחות וחברים, פתיחת מסלולים חדשים לעסקים, ובנייה על השותפות המוצלחת שלנו עם אינדיגו (IndiGo)".

Sanjeev Ramdas, סגן נשיא בכיר לתפעול ושירותי לקוחות באבו דאבי: "אנו נרגשים להכריז על קווים חדשים אלה המחברים את אבו דאבי עם שלוש ערים תוססות בהודו. התרחבות זו מחזקת את הנוכחות שלנו באזור ומדגישה את התפקיד החיוני שאבו דאבי ממלאת כמרכז למטיילים שלנו. בנמל התעופה הבינלאומי של זאיד מצאנו את השותף האידיאלי כדי לקדם את הטווח הגלובלי שלנו, לפתוח דלתות לקישוריות משופרת ולספק לנוסעינו עוד יותר אפשרויות נסיעה".

נזכיר כי מישראל כיום אין שום טיסה ישירה להודו. חברת אייר אינדיה (Air India) ביטלה את כל טיסותיה לארץ בשל המצב הביטחוני עד הודעה חדשה וגם אל על לא טסה כעת להודו.

חברת אל על, דחתה את הטיסות להודו אשר תוכננו לצאת לפועל בסוף חודש 2023, כאשר התכנון המקורי היה להפעיל טיסות למומביי וניו דלהי החל מה-29 באוקטובר, לאחר שלוש שנים של הפסקה בשל משבר הקורונה. מלחמת חרבות ברזל כזכור קטעה את התכנון של אל על.

הטיסות למומביי היו אמורות להתבצע באמצעות מטוס 737, הכולל שתי מחלקות שירות- תיירים ועסקים, והטיסות לדלהי היו אמורות להתבצע במטוס רחב גוף 787 או 777 כאשר אל על תכננה לנצל את האישור שיש כעת לטוס מעל שמי ערב הסעודית ועומאן המקצר את משך הטיסה ליעדים בכשעתיים וחצי.

התכנון היה לבצע ארבע טיסות שבועיות למומביי ועוד שתי טיסות שבועיות לניו דלהי. כעת ובהתאם להמשך הלחימה והשלכותיה ביום שאחרי, החברה תתכנן מחדש את לוח הטיסות שלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אינדיגואבו דאביאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: