אא

Marriott International חגגה את השקת המלון ה-600 שלה באזור אסיה-פסיפיק

המלון ה-600 אינו כולל את פעילותה של הרשת היוקרתית בסין, המהווה שוק בפני עצמו. המלון החדש של ענקית המלונאות הבינלאומית הוקם בעיר אדלייד בדרום אוסטרליה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Marriott הודיעה על פתיחת המלון ה-600 שלה באזור אסיה פסיפיק, להוציא את סין, המהווה שוק מלונאי ייחודי בפני עצמו, עם הקמת מלון אדלייד Marriott. המלון החדש הוא הראשון של ענקית המלונאות הבינלאומית בדרום אוסטרליה.

עם חזית של בניין בן 150 השנים של משרד הדואר הכללי של אדלייד, מלון אדלייד Marriott מתנשא במגדל בן 14 קומות עם 285 חדרי אירוח, כולל 12 סוויטות עם נוף מרהיב של קו הרקיע של העיר.

רשת המלונות Marriott היא מותג הדגל של Marriott International, ולה מורשת עשירה באוסטרליה, מאז המלון הראשון של מלונות Marriott באזור אסיה-פסיפיק, שנפתח בסידני ב-1989 - מלון Marriott סידני בסירקולר קוואי.

"אנו נרגשים לחגוג את ציון הדרך ה-600 שלנו באזור עם מלון אדלייד Marriott", אמר ראג'יב מנון, נשיא אסיה-פסיפיק לא כולל סין, של Marriott International. "עם 600 נכסים תפעוליים ברחבי האזור וקרוב ל-400 בתכנון, מסלול הצמיחה שלנו חזק. האסטרטגיה שלנו להיות בכל מקום שהאורחים שלנו רוצים שנהיה מתחזקת עוד יותר על ידי התוכניות שלנו להיכנס למגזר האירוח הבינוני, ולספק יותר הזדמנויות להרחיב את הנוכחות שלנו בשווקים חדשים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מריוטאוסטרליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: