אא

פיגוע הדקירה בגרמניה: דאעש קיבל אחריות

בפיגוע שהתרחש בעיר הסמוכה לדיסלדורף דווח על לפחות 3 הרוגים ומספר פצועים ביניהם 5 באורח קשה. ראש עיריית סולינגן: ״כולנו בהלם, פחד ועצב גדול״. המשטרה מבקשת את סיוע הציבור בלכידת הדוקר. ארגון הטרור לקח אחריות "כנקמה עבור המוסלמים בפלסטין ובכל מקום"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

עדכון מוצא"ש 21:35:

ארגון הטרור דאעש קיבל אחריות לפיגוע הדקירה. ההצהרה הרשמית של סוכנות הידיעות "אמק" של דאעש קובעת כי התקיפה בוצעה "כנקמה עבור המוסלמים בפלסטין ובכל מקום".

אמש בלילה (שישי) דווחנו על הרוגים ופצועים בסביבות השעה 21:45 שעון מקומי, באירוע דקירה בפסטיבל Diversity בעיר Solingen הסמוכה לערים קלן ודיסלדורף, שבמערב בגרמניה.

הדוקר, תקף מספר אנשים שהשתתפו בפסטיבל המוזיקה וביניהם ישנם לפחות שמונה פצועים, חמישה באורח קשה ושלושה הרוגים.

הדוקר, ככל הנראה מהגר מאפגניסטן, נמלט לאחר שדקר את המשתתפים בפסטיבל לחגיגות 650 שנה לעיר והמשטרה המקומית קראה לציבור להישאר בבתיהם.

מהמשטרה נמסר כי "ביום שישי בסביבות השעה 22:00 התרחש פיגוע בפסטיבל רחוב בעיר סולינגן. עבריין שלא היה ידוע בעבר תקף כמה אנשים בסכין.

שלושה בני אדם נהרגו, שמונה נפצעו מתוכם חמישה באורח קשה כתוצאה מהתקיפה. וכי המשטרה פרוסה עם כוחות גדולים המחפשים את העבריין הנמלט."

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בצילומים וסרטונים שיסייעו ללכוד את הדוקר.

מארגני היריד הכריזו מייד לאחר הפיגוע על ביטול הפסטיבל ״כי העבריין עדיין לא נתפס ודי הגיוני ששום אירוע עם קהל לא יכול להתקיים שם״.

ראש עיריית סולינגן Tim Kurzbach, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו זמן קצר לאחר הפיגוע: "הערב כולנו בסולינגן בהלם, פחד ועצב גדול. כולנו רצינו לחגוג יחד את יום השנה לעיר שלנו ועכשיו צריך להתאבל על ההרוגים והפצועים. שובר את ליבי שהיה פיגוע בעיירה שלנו. דמעות בעיניים כשאני חושב על אלה שאיבדנו. אני מתפלל עבור כל אלה שעדיין נלחמים על חייהם. גם לכל האנשים שהיו צריכים להיות עדים לזה, אני משתתף בצערכם, בטח היו תמונות נוראיות. מודה לכל כוחות החירום והביטחון על שירותם. אני מבקש שאם אתם מאמינים תתפללו איתי ואם לא אז תקוו איתי“.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גרמניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: