אא

London City Airport מתרחב: נמל התעופה העירוני של לונדון יוכל לשרת 9 מיליון נוסעים בשנה

נמל התעופה הקטן והנוח של בירת אנגליה, הקרוב למרכז העיר, זוכה לפופולריות רבה בקרב נוסעים אירופיים ואנשי עסקים בריטיים, ושעות הפעילות שלו מוגבלות לטובת התושבים המקומיים

צילום: לונדון סיטי צילום: לונדון סיטי

לונדון זוכה לשישה נמלי תעופה מסחריים עיקריים: נמל התעופה הית'רו (LHR), נמל התעופה לונדון גטוויק (LGW), נמל התעופה לונדון סיטי (LCY), נמל התעופה לונדון לוטון (LTN), נמל התעופה לונדון סטנסטד (STN), ונמל התעופה לונדון סאות'אנד (SEN).

נמל התעופה לונדון סיטי (LCY) זכה לאישור התרחבות מ-6.5 מיליון נוסעים ל-9 מיליון נוסעים מדי שנה ע"י משרד התחבורה האנגלי. הנמל גם יוכל להוסיף 3 טיסות בשעות הבוקר המוקדמות בימי חול.

נמל התעופה הקטן כולל רק 15 שערים הפרוסים על פני שני אגפים, ובשנה שעברה שירת רק 3.4 מיליון נוסעים, לעומת 79 מיליון נוסעים שעברו בשדה התעופה הבינלאומי הית'רו (LHR) של לונדון בשנה שעברה.

נמל התעופה לונדון סיטי מועדף בגלל קרבתו למרכז לונדון, הן ע"י תיירים אירופיים הבאים לבירת אנגליה והן ע"י אנשי עסקים בריטיים הטסים למרכזים אירופיים. 'לונדון סיטי' מציע טיסות ליעדים שונים ברחבי בריטניה ואירופה, כולל טיסות של חברות גדולות, כמו: בריטיש איירווייס, לופטהנזה ו-KLM.

נמל התעופה אמנם יורשה להתרחב, אך לא יורשה להרחיב את שעות הפתיחה שלו. נכון לעכשיו, נמל התעופה לונדון סיטי פתוח מ-4:45 בבוקר עד 22:00. בימים שני עד שישי, בין השעות 10:45 עד 22:00 בימי ראשון, ומשעה 4:45 בבוקר ועד 1 בצהריים בלבד בימי שבת.

אליסון פיצג'רלד, מנכ"לית שדה התעופה לונדון סיטי, אמרה: "למרות שאנו מברכים על האישור להגדיל את מספר הנוסעים שלנו, אנו מאוכזבים מהחלטת הממשלה לדחות את הצעתנו לטוס מ-12:30 עד 18:30 בשבת אחר הצהריים. דחיית בקשתנו להאריך את שעות הפעילות שלנו בשבת אחר הצהריים תגביל את פעילות חברות התעופה המגיעות במטוסי הדור הבא, נקיים ושקטים יותר. התושבים המקומיים נהנים גם יתרון נוסף של מטוסים אלה הפועלים בנמל התעופה לאורך כל השבוע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לונדון סיטיהית'רוגטוויק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: