אא

אי של שפיות: חברת השייט היוקרתית חוברת לשף הצעיר ביותר שזכה ב-3 כוכבי מישלן

חברת השייט הודיעה כי השף ואחיו, השותף במסעדות שבבעלותם, יביאו את המומחיות שלהם לאניות. "המיזם החדש הזה מגביר עוד יותר את המחויבות של המותג למצוינות קולינרית"

האחים מסימיליאנו ורפאלה אלאג'מו. צילום: Crystal האחים מסימיליאנו ורפאלה אלאג'מו. צילום: Crystal

חברת השייט היוקרתית Crystal הכריזה על שיתוף פעולה בלעדי עם האחים מסימיליאנו ורפאלה אלאג'מו האיטלקים. מסימיליאנו הוא שף בעל שם עולמי הנחשב לשף הצעיר ביותר שזכה אי פעם בשלושה כוכבי מישלן, ורפאלה, אחיו, שותף במסעדות המפורסמות שלהם.

על פי הודעת החברה, שנרכשה בשנת 2022 על ידי A&K Travel Group, "השניים יביאו את המומחיות שלהם למסעדת Osteria d'Ovidio בשתי האניות של קריסטל. המיזם החדש הזה מגביר עוד יותר את המחויבות של המותג למצוינות קולינרית", ציינה החברה בהודעתה.

עוד נמסר כי שף אלאג'מו, ששמר על 3 כוכבי המישלן שלו במשך 22 שנים חסרות תקדים, מביא גישה ייחודית של מיזוג מסורת וחדשנות. "האחים מתכננים להציע חווית אוכל המבוססת על המורשת של המטבח האיטלקי, תוך השלמה לתוכנית האוכל עטורת השבחים של קריסטל".

מה בתפריט? חברת השייט הודיעה כי התפריט של השף במסעדות Osteria d'Ovidio בשתי האניות של החברה: Crystal Serenity ו-Crystal Symphony, יוכרז במועד מאוחר יותר.

לעוד כתבות מעניינות בעולם השייט כנסו לאתר הקרוזים החדש PassportCruise.

כריסטינה ליוויס, מנכ"לית A&K Travel Group: "אנחנו גאים מאוד לשתף פעולה עם השף מסימיליאנו אלאג'מו ואחיו רפאלה. השליטה הקולינרית שלהם עולה בקנה אחד עם החזון שלנו לספק חוויות אוכל שאין שני לה לאורחים שלנו. כחלק מהמחויבות של קריסטל לספק את חוויות המזון והמשקאות יוצאות הדופן ביותר לאורחים, Alajmo יעבדו ישירות עם המומחים הקולינריים של קריסטל. בנוסף הם יעבדו בשיתוף פעולה עם הסומליירים עטורי הפרסים של קריסטל כדי להשיק תפריט יינות לתפריטים של Osteria d'Ovidio.

השף אלאג'מו: "זו הזדמנות יוצאת דופן להביא את התשוקה שלנו למטבח איטלקי ולאירוח לים עם קריסטל. אנו מאמינים ביצירת חוויות בלתי נשכחות באמצעות אוכל, והמנות שלנו עשויות בזהירות ובמסירות מירבית. אנו נרגשים לחלוק את החזון שלנו ולהחיות את המנות הללו עבור האורחים של קריסטל".

לעוד כתבות מעניינות בעולם השייט כנסו לאתר הקרוזים החדש PassportCruise.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםCrystal Cruises

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: