אא

רשת מלונות פתאל ברשימת הנבחרים של נשיונל ג'אוגרפיק

מלונות 'The Dilly' לונדון ו-'The Manor' אמסטרדם זכו לשבחים בבחירות מטעם המגזין הוותיק והנחשב. המלון באנגליה זכה בקטגוריית האירוח הטוב ביותר למשפחות, ההולנדי הצטיין בהעברת החוויה המקומית

מלון 'דילי' לונדון. צילום: מלונות לאונרדו מבית פתאל מלון 'דילי' לונדון. צילום: מלונות לאונרדו מבית פתאל

שני בתי מלון מרשת מלונות פתאל, 'The Dilly' בלונדון ו'The Manor' באמסטרדם, נבחרו על ידי מגזין הטיולים והתיירות הוותיק, נשיונל ג'אוגרפיק, במסגרת שתי כתבות שונות, האחת סוקרת את תשעת המלונות הטובים ביותר בלונדון והשנייה, את שבעת המלונות הייחודיים ביותר באמסטרדם.

"אנו גאים מאוד שמלון 'The Dilly' שלנו בלונדון הוכתר כאחד המלונות הטובים ביותר לביקור בלונדון, ומלון'The Manor' שרכשנו לאחרונה בהולנד, הוכתר כאחד משבעת המלונות הייחודיים ביותר באמסטרדם", אמר רונן ניסנבאום, מנכ"ל לאונרדו מלונות בריטניה, אירלנד, בנלוקס, ספרד ופורטוגל, "אנו גאים מאוד בחברי הצוות שלנו ובמאמצים שהם משקיעים העולים מעל ומעבר לציפיות האורחים שלנו. אין ספק שעבודתם הבלתי נלאית תורמת להכרה ולהישגים המרשימים הללו."

נימוקי המערכת לבחירה במלון 'The Dilly' כטוב ביותר לאירוח משפחתי

"אולי זה קל למצוא רשימה של המלונות הטובים ביותר בלונדון, אבל למצוא את המלון האידיאלי שיתאים לסגנון הטיול או לתחומי העניין הספציפיים שלכם, זה כבר יותר קשה", הסבירו במגזין הנחשב את בחירות המערכת, "תשעת המלונות אשר בחרנו בלונדון ספוגים בפולקלור מקומי המשקף תחושת מקום וקהילה ייחודית. המלונות משמשים כשגרירים לשכונות השונות, המספקות לאורחים חוויות מרתקות ומזמינות לגלות את עיר הבירה של אנגליה בצורה המיטבית".

"הבקרים במלון 'The Dilly' מתחילים בבריכה מקורה באורך 12 מטרים, (אטרקציה נדירה מאוד במרכז לונדון). היא נפתחת ב 06:30 בבוקר, כך שילדים אוהבים לשחות בה עוד בטרם ארוחת הבוקר, ורק אחר כך להגיע ולנסות את מכונת הפנקייקים בבופה."

על הלוקיישן המצוין של המלון כתבו במערכת המגזין: "המלון במרחק הליכה של פחות מ-10 דקות מחנות הצעצועים האמליס בת שבע הקומות או מ'סופרנובה' שם תוכלו לזלול המבורגרים מעולים וכמובן חמש דקות הליכה מכיכר פיקדילי שההתרגשות ממנו בלילה לעולם לא עוברת, אם אתה ילד או מבוגר".

מלון 'דילי' לונדון באדיבות מלונות לאונרדו מבית פתאלמלון 'דילי' לונדון באדיבות מלונות לאונרדו מבית פתאל

נימוקי המערכת לבחירה ב-'The Manor' כחוויה המקומית הטובה ביותר

"בניסיון להילחם בעודף תיירות באמסטרדם, מועצת העיר אסרה לאחרונה על בניית מלונות חדשים (למעט אלה שכבר קיבלו היתר). למרות זאת, לאורחים יש עדיין מגוון רחב של אפשרויות מפתות, החל ממלונות מפוארים בעלי חמישה כוכבים ועד לשהות ביתית בשכונות מסורתיות. מספר נכסים אף חשפו שיפוצים אופנתיים לקראת חגיגות 750 שנה לאמסטרדם ב-2025.

"המלון גורם לאורחיו להרגיש פחות כמו תיירים ויותר כמו חברים שבאו לביקור בעיר. המלון השוכן במבנה שהיה בעבר בית חולים (כוכב הכדורגל ההולנדי יוהאן קרויף נולד שם), ממוקם בשכונת Oost הנעימה, במרחק הליכה קצר מגן החיות, מוזיאון Wereldmuseum ופארק Oosterpark הפורח, בו ממוקמת רכבת הרים שמשמשת להיט בקרב הקטנטנים.

"בשבתות, טיילו בשוק Dappermarkt הסמוך, המוכר תוצרת חקלאית, פרחים, ומטעמים הולנדיים. כדי להרגיש באמת כמו תושב אמסטרדם, השכירו אופניים במלון וצאו לחקור את השכונה. בניגוד לצי האופניים הצבעוני להשכרה במקומות שונים, שמסגיר את העובדה שאתם תיירים, אופניים שתיקחו ב 'The Manor'-שחורים וזהים לאלה של המקומיים".

מלון 'מנור' אמסטרדם באדיבות Flare Departmentמלון 'מנור' אמסטרדם באדיבות Flare Department

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונות לאונרדולונדוןאמסטרדם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: