אא

בר אוכל ארגנטינאי לוהט, לוקיישן חדש לטנדורי, בראנץ תאילנדי בת״א ופופ אפ איטלקי בהרצליה: חדשות האוכל השבוע

מתי לאחרונה אכלתם עם להטוטני אש ורקדניות? שתיתם וודקה עם השף רושפלד? אכלתם בראנץ׳ תאילנדי או אוכל ארגנטינאי? כל מה שטעים זה כאן, אצלנו בחדשות האוכל של פספורטניוז - בתיאבון

פנצ'ו- כריך פנצ'ו- צילום גיל אבירם פנצ'ו- כריך פנצ'ו- צילום גיל אבירם

על החוף עם רושפלד וקוקטייל של וודקה- מצטרפים?

אנחנו לא יכולים לטוס אבל זה לא אומר שאי אפשר לבלות בחוף בארץ עם דרינק ביד! "Coast to Coast" הוא פרוייקט קולינרי קייצי וטעים בהשראת חופים מפורסמים בעולם, מיפן, דרך הרביירה ועד לחופי מקסיקו והכל עם השפים המובילים בישראל: ארז קומרובסקי, אבי ביטון, יונתן רושפלד ורז רהב.
כל הטעים הזה קורה בקומת הגג ב-BAYZ-Beach Bar מול הנוף המרהיב של חוף הילטון.
בכל הארוחות ישולב קוויאר בלוגה הנחשב לקוויאר היוקרתי ביותר לצד קוקטייל בלוגה מרטיני ועוד קוקטיילים על בסיס בלוגה.
חוף הילטון תל אביב, להזמנות בטלפון 03-957-0555 או באתר

רושפלד ובלוגה. עוז אוחיוןרושפלד ובלוגה. עוז אוחיון

פופ אפ גלידה איטלקי

פופ אפ הקיץ של הפסטצ׳ריה האיטלקית החדשה ״קאזה טואה״ שנמצאת בהרצליה יוצא לדרך עם ביסים שמתאימים להורים וילדים כאחד. במקום יגישו גלידה איטלקית במגוון אופציות, ביניהן הלהיט החדש של הקיץ, כדור גלידה אפוי בתוך בריוש שמגיע מתוך מכונה מיוחדת מאיטליה שחותמת את הגלידה בתוך הבריוש ומעל טופינגס מושחתים כגון, מפל נוטלה ואבקת סוכר או דובדבני אמרנה איכותיים. בנוסף תמצאו מבחר מילקשייקים עם קצפת וג׳לאטו איטלקי.
מדינת היהודים 85, הרצליה

גלידה בריוש - קאזה טואה - אפיק גבאיגלידה בריוש - קאזה טואה - אפיק גבאי

בראנץ של שבת תאילנדית

הבר התאילנדי החביב עלי- קאב קם מחזיר את הבראנץ' המעולה שלו עם מנות חדשות לוהטות במיוחד כמו שרק קאב קאם יודעים להכין וכשאני מדברת על לוהטות אני מתכוונת לחריפות ממש, כל המנות משלבות יצרנים מקומיים מהעוף חופש של לולו ועד ירקות מהערבה והצפון.
בין המנות: נתח פרגית קצוץ עם חצילים מהערבה, / נזיד אורז תאי עם אונטריב קצוץ, ביצה, ג'ינג'ר ושום פריךטופו פריך, מחית חצילים מצאנג' מאי וביצה מעושנת ועוד.
לא פחו חשוב בבראנץ זה האלכוהול ופה תמצאו שפע של דברים משמחים עם שפריצים, בירות קרות, קוקטיילים, סאקה ויינות.

לינקולן 11, שבת 12:00-15:30

בראנץ שבת צהריים בקאב קם. צילום יונתן בן חיים בראנץ שבת צהריים בקאב קם. צילום יונתן בן חיים

חגי אבירם מתארח לפופ אפ בקפה שפירא

חגי אבירם הוא אושייה בעולם האוכל והאלכוהול והוא מארח כבר שנים ארוחות בחצר ירוקה בדרום תל אביב. כעת הוא חובר ליונתן ברגמן ול"קפה שפירא" בשכונת שפירא: ל-3 ערבים שמחים וטעימים בימי שני (9, 16, 30 בספטמבר) עם תפריט פופ אפ, יין טוב ומוזיקה מצוינת מהפטיפונים הביתיים. התפריט משתנה בהתאם לדגה ולנתחים הטריים, לירקות הנקטפים באותו היום מהחווה החקלאית הסמוכה ולמצברוח.
קפה שפירא, רלב"ג 15 תל אביב, בשני סבבים: 19:00, 21:00' 054-638-0498

חגי אבירם צילום  חגי אבירםחגי אבירם צילום חגי אבירם

חדש בנס ציונה // פנצ'ו- בר אוכל ארגנטינאי

"המעדנייה" - מוסד אוכל ביתי בנס ציונה הופך בשעות הערב, לבר מסעדה עם תפריט בשרים וקוקטיילים, אמפנדס, כריך בשר אסאדו, קריספי צ'יקן, צ'ילי קון קרנה, נקניקיות ומנות ארגנטינאיות שכיף לאכול לצד בירה ויין טוב וגם צ'ורוס מעולים המוכנים במקום.

שעות שמחות מידי ערב בין 18.00-20.00 עם 30% הנחה על האוכל ו 1+1 על יין ובירה. האירוסים 32, נס ציונה | 050-2005332

פנצ'ו- כריך פנצ'ו- צילום גיל אבירםפנצ'ו- כריך פנצ'ו- צילום גיל אבירם

שחיתות בגראז'

במסעדת הגראז' החליטו להשיק חודש של סמאש - בורגרס חדשים ומושחתים במיוחד, אותם תוכלו להזמין החל מיום ראשון הקרוב (1.9) ועד ערב ראש השנה בלבד (2.10). כלל הסמאש בורגרס יוגשו במסגרת דיל הכולל צ'יפס ושתייה קלה / שליש גולדסטאר מהחבית (89 ₪) ויכללו קומבינציית שונות של טופינגים מופרעים ביותר כגון: בורגר עם גבינת צ'דר, בייקון טלה, פרח בצל מטוגן ורוטב צ'דר / בורגר עם גבינת צ'דר, בשר מפורק בריבת בייקון טלה, רוטב פלפלת וכדורי ריקוטה מטוגנים ועוד

גארז' צילום אנטולי קריניצקיגארז' צילום אנטולי קריניצקי

וולקאם טו דה מידל איסט

מידל איסט בסניף מנחם בגין משיק מגוון מנות חדשות, עסקית צהריים משתלמת, חומוס בעבודת יד, תוספות חמות ועוד.
בין המנות החדשות: מגש מידל בשרי כולל: 2 שניצלים ענקיים ופריכים, סלט עגבניות פיקנטי ועשיר, סלט ירקות קצוץ, כרוב לבן, סלט חסה אורוגולה ושקדים, כרוב לבן, מג'דרה, צ'יפס וחמוצים במחיר 140 ₪ / חומוס ביתי / פלאפל מיוחד / סביח ואפילו שווארמה צמחונית.
מידל איסט – כשר (רבנות ת"א) סניף מנחם בגין 29, ת"א

מידל איסט - קרדיט עוז חיוןמידל איסט - קרדיט עוז חיון

שלוש כפות שמן ושני מכחולים- השפים מספרים סיפורים

FOODISH - אגף הקולינריה של אנו - מוזיאון העם היהודי, ישיק בספטמבר תערוכת 'פופ-אפ' חדשה המחברת בין שפים ומובילי המטבח היהודי בעולם, לצמרת מאיירי ישראל ומציגה יצירות אמנות שבבסיסן מעילי שף שנצבעו מחדש, בהשראת סיפורם האישי. היצירות יוצעו לרכישה במכירה מיוחדת שהכנסותיה קודש למפונים מהצפון והדרום.
אירוע הפתיחה יערך ביום שישי, 6.9.24 ובמסגרתו יוזמנו המבקרים לקחת חלק ביצירת מפת שולחן שבת שיתופית, הכוללת סיפורי זיכרונות אישיים בנושא אוכל, שיאוירו על ידי המאיירת רחלי שלו. תערוכת הפופ אפ תנעל ב 10.9.24.

אייל שני. קרדיט גף הקולינריה של אנואייל שני. קרדיט גף הקולינריה של אנו

הודי מול הים בטנדורי

המסעדה הותיקה של פושקרנה, לעברה ללוקיישן החדש מול הים, והיא משיקה ארוחת צהריים עסקית חדשה על בסיס המאכלים ההודיים האהובים: טנדורי בולס או טנדורי סטיקס ב-78 ₪: (קערות עשירות מוגשות עם שיפוד או תבשיל לבחירה/ עיקרית לבחירה / מרק /לחם נאן וקינוח) // צ'יקן שניצל עם צ'יפס / פורי צ'ולה – לחם הודי בתוספת תבשיל חומוס מסאללה ועוד.

א'-ו' 12:00 - 15:30 הרצליה 09-954-6702

טנדורי - אילנה קישטנדורי - אילנה קיש

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: