אא

העיר הפעילה והבריאה ביותר בעולם? בתוך כ-10 חודשים הושק פרוייקט הענק של דובאי

המסלולים הכוללים 21 מסלולי רכיבה על אופניים המשתרעים על פני 53 ק"מ, 17 מסלולי הליכה לאורך 33 ק"מ, 9 גשרי עץ ו-14 תחנות מנוחה. מדובר באחד מפרויקטים שונים המבוצעים על ידי עיריית דובאי כדי לבסס את הר האטה (Hata Mountain) כיעד תיירותי מוביל באזור

Hata Mountain: צילום: Shutterstock Hata Mountain: צילום: Shutterstock

עיריית דובאי השלימה את הפיתוח של מסלולי ההרים הארוכים ביותר באיחוד האמירויות.

המסלולים הכוללים 21 מסלולי רכיבה על אופניים המשתרעים על פני 53 ק"מ, 17 מסלולי הליכה לאורך 33 ק"מ, 9 גשרי עץ ו-14 תחנות מנוחה ומתקני שירות.

שבילי הר האטה הם אחד מפרויקטים שונים המבוצעים על ידי עיריית דובאי כדי לבסס את אזור האטה כיעד תיירותי מוביל באזור.

המסלולים מחולקים לארבע רמות קושי בצבע: ירוק - עם ארבעה מסלולים לרכיבה על אופניים וארבעה להליכה; כחול - עם שישה מסלולים לרכיבה על אופניים ושלושה להליכה; אדום - עם שמונה מסלולים לרכיבה על אופניים ושישה להליכה; ולבסוף, Black - עם שלושה שבילים לרכיבה על אופניים וארבעה להליכה.

דאוד אל חג'רי, מנכ"ל עיריית דובאי, אמר: "פרויקט השבילים בהר האטה פותח כדי לשפר את איכות החיים בדובאי ולמצב אותה כעיר הפעילה והבריאה ביותר בעולם. שאיפתנו היא ליישם יוזמות המשרתות את האזור, ולבסס אותו כיעד תיירותי מוביל לתושבים ולתיירים. שבילי הרי האטה, שנועדו לארח אירועים ותחרויות בינלאומיות, עומדים בתקני הבריאות והבטיחות הגבוהים ביותר. שיפרנו גם מתקנים ושירותים ציבוריים כדי להגביר את התיירות בהאטה, תוך תמיכה במאמצים המתמשכים של העירייה להפוך את דובאי לאטרקטיבית יותר המספקת את איכות החיים הטובה ביותר לתושבים ולמבקרים כאחד".

אל חג'רי הוסיף: "המסלולים שנבנו באמצעות הציוד והחומרים העדכניים ביותר המשלימים את נוף האטה שמסביב, יספקו חוויה ייחודית באמת לחובבי רכיבה על אופניים".

מסלולים ברמה עולמית

שבילי הר האטה מציעים מגוון רחב של מתקנים ושירותים, לרבות חניה לרכב, שירותים, שירותי השכרת אופניים ותיקון, וכן אזורי פיקניק, תדלוק ותחנות מנוחה בהם יוכלו הרוכבים להירגע.

שבילי אופני ההרים של האטה יארחו חובבי רכיבה על אופניים, עם תוכניות לארגן אירועים שונים, מרוצים ותחרויות לאורך כל השנה.

תוכנית פיתוח מקיפה

במהלך השלב הראשון של הפרויקט, עיריית דובאי יישמה תוכנית פיתוח מקיפה בזמן שיא של 10 חודשים. הדבר כלל הרחבה ותחזוקה של מסלולי טיול ואופני הרים קיימים, וכן ייצוב הקרקע באזורים לשיפור החוויה למבקרים בשימוש בשבילים. כמו כן בוצעו עבודות תחזוקה מקיפות בכל הגשרים הקיימים, כאשר פגומים הוחלפו.

השלב השני כלל הקמת תחנות מנוחה ומתקני שירות לאורך שבילים ובמקומות נוספים, וכן התקנת 176 שלטים ו-650 שלטי הכוונה כדי לסייע לרוכבי האופניים ליהנות מחוויה בטוחה וייחודית בשבילי הר האטה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: