אא

Princess Cruises השיקה את עונת השייט הגדולה ביותר שלה ליעד האהוב

חברת השייט, שהשיקה את עונת השייט הגדולה ביותר שלה אי פעם ליעד הפופולארי בעונה 2026, מציעה מגוון הפלגות של 7 ו-14 יום לקריביים. מה המחיר ההתחלתי לאדם בחדר זוגי?

פרינסס קרוזס. צילום: Shutterstock פרינסס קרוזס. צילום: Shutterstock

חברת השייט Princess Cruises השיקה את עונת השייט הגדולה ביותר שלה אי פעם לקריביים בשנת 2026.

החברה הודיעה כי תפליג אל יעד הקרוזים האהוב עם שתי אניות: Regal Princess ו-Caribbean Princess שיצאו מ-לודרדייל/פורט אוורגליידס ופורט קנוורל (בהתאמה). העונה, הזמינה למכירה, מציעה למעלה מ-90 הפלגות המפליגות לכל אזור בקריביים, כאמור משני הנמלים הנוחים ביותר של פלורידה.

"פרינסס ממשיכה להרחיב את הגישה לחוויית הפרימיום ברמה העולמית שלנו הפועלת כעת משמונה נמלי בית בצפון אמריקה. עם ספינות היוצאות כעת ממרכז ומדרום פלורידה, קל ונוח יותר מאי פעם להפליג", אמר ג'ון פדג'ט, נשיא Princess Cruises.

החברה מציעה מגוון הפלגות של 7 ו-14 יום לקריביים במחירים של החל מכ-600 דולר לאדם בחדר זוגי. חברת השייט מציעה בנוסף גם שתי הפלגות באיים הדרומיים בקריביים בתחילת ובסוף העונה במחירים של החל מ-999 דולר לאדם בחדר זוגי להפלגה של 14 ימים. זאת ועוד, חברי מועדון Captain's Circle יכולים לקבל עד 200 דולר לבזבוזים בסיפון אם יזמינו קרוז לקריביים עד ה-31 באוקטובר 2024. זאת ועוד, אורחים בקיץ 2026 יקבלו 50 דולר לאדם להפלגות של 7-10 ימים, ו-100 דולר לאדם לאורחים שמזמינים יחד קרוז של 14 ימים.

לעוד כתבות בעולם השייט בקרו באתר הקרוזים PassportCruise/

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםפרינסס קרוזס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: