אא

מתחדשת: מטוס Airbus A321neo הראשון הצטרף לצי של KLM

המטוס החדש, הראשון מתוך 4 שיגיעו עד סוף השנה, מחליף את מטוס הבואינג 737, והוא מציין בטיסה מזהמת פחות, שקטה, נוחה ויעילה יותר

טקס קבלת המטוס בהמל סכיפהול. צילום: KLM טקס קבלת המטוס בהמל סכיפהול. צילום: KLM

חברתKLM קיבלה אתמול (שלישי) את ה-Airbus A321neo הראשון שלה, שנחת בנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם. מטוס חדש זה הוא שלב חשוב בתוכנית החידוש הקפדנית, שיזמה KLM לטובת בפעולות טיסה נקיות, שקטות ויעילות יותר. מאמצע ספטמבר, ה-A321neo יתחיל לשרת מספר יעדים באירופה.

"ציפיתי לזה בציפייה גדולה. הגעתו של ה-A321neo הראשון מסמנת את תחילת החלפת צי הבואינג 737 שלנו. ה-A321neo מייצר פחות רעש ו-CO2 ולכן תורם משמעותית לעתיד נקי ושקט יותר. הוא גם מציע יותר נוחות. אני מצפה לראות איך הנוסעים שלנו יחוו את המטוס החדש", אמרה מריאן רינטל, נשיאת ומנכ"לית KLM.

מטוס ה"ניאו" מייצג אופציית מנוע חדש: המטוסים מצוידים במנועים חדשים שפולטים פחות CO2 מקודמיהם. ה-A321neo חסכוני יותר בדלק בכ-21% ממטוס הבואינג 737 שהוא מחליף. בנוסף, המטוס מפחית את השפעת הרעש, מה שגורם לתושבים הרבה פחות הפרעות.

נוסעי ה-A321neo חווים יותר נוחות הודות למושבים רחבים יותר, שולחנות גדולים יותר ותאי מזוודות מרווחים יותר. כל מושב מצויד ביציאת USB-C ומתקן לנייד או טאבלט. המטוס מציע גם יותר נוחות לצוות, כולל מעבר רחב יותר ותאי מזוודות קלים לפתיחה.

מטוס ה-A321neo יתחיל לפעול בקווי קופנהגן, ברלין ושטוקהולם מאמצע ספטמבר, ולאחר מכן גם פריז, פראג ווינה. KLM תקבל עוד 3 מטוסי A321neo חדשים השנה.

KLM תשקיע שבעה מיליארד אירו בתוכנית חידוש הצי שלה במהלך השנים הקרובות. בקווי אירופה KLM תחליף את מטוסי הבואינג 737 הישנים שלה במטוסי איירבוס A320 ו-A321neo. ב-KLM Cityhopper דגמי E2 חדשים יצטרפו למטוסי Embraer 175 ו-190. עבור טיסות בין-יבשתיות, KLM תוסיף חמישה מטוסי בואינג 787-10 חדשים, ולאחר מכן ה-Airbus A350 יחליף את מטוסי ה-777 וה-A330 הישנים יותר. לבסוף, KLM הזמינה ארבעה מטוסי A350F עבור חטיבת המטענים שלה כדי להחליף את מטוסי המטען 747.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: KLMA321neo

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: