אא

הרוגים בפיצוץ גלגל מטוס בנמל התעופה באטלנטה

שני אנשי הצוות הטכני של דלתא נהרגו ועוד אחד נפצע מפיצוץ גלגל של מטוס בואינג מדגם 757 של החברה. איגוד המכונאים ועובדי התעופה הבינלאומי: "עומדים לצד עובדי דלתא בתקופה קשה זו"

נמל תעופה אטלנטה (צילום: SHUTTERSTOCK) נמל תעופה אטלנטה (צילום: SHUTTERSTOCK)

אסון בנמל התעופה של אטלנטה.

גלגל של מטוס חברת התעופה דלתא התפוצץ בעת שהיה על הקרקע. שני אנשי צוות טכני שטיפלו במטוס נהרגו במקום ועל פי הדיווחים בארצות הברית אדם נוסף נפצע בתאונה הקטלנית.

איגוד המכונאים ועובדי התעופה הבינלאומי פרסם הודעה מיוחדת אודות האירוע הטראגי בה נכתב: "האיגוד עומד לצד הקהילה באטלנטה ומביע את תנחומינו העמוקים למשפחות הקורבנות בעקבות התקרית הטראגית... כאיגוד המוקדש לרווחתם ולבטיחותם של חברינו, נציע סיוע לכל מי שהושפע מהאירוע הטראגי. אנו עומדים לצד עובדי דלתא בתקופה קשה זו ואנחנו קוראים לדלתא ולרשויות הרלוונטיות לפתוח במהירות בחקירה יסודית כדי להבין כיצד זה קרה".

נמל התעופה של אטלנטה פרסם הודעת תנחומים בה נכתב "תפילותינו עם משפחות הרוגי התאונה הטראגית במרכז התפעול הטכני של דלתא אייר ליינס הבוקר. אנו שולחים את תנחומינו לשותפינו ומאחלים להם 'להמשיך לטפס מעלה' בזמנים קשים אלה".

בתקשורת האמריקאית מצטטים תגובה שנמסרה מחברת התעופה בה נכתב "לבה של משפחת דלתא נשבר עם אובדן של שני חברי צוות ופציעתו של אחד נוסף, בתאונה הבוקר במרכז התפעול הטכני".

חברת התעופה דלתא איירליינס הגיבה לאירוע ומסרה: ״משפחת דלתא שבורת לב על אובדן של שני חברי צוות ופציעה של אדם נוסף בעקבות התקרית הבוקר במתקן התחזוקה הטכנית של אטלנטה. מעניקים את מלוא תמיכתנו לבני המשפחה ולעמיתים בתקופה קשה ומאתגרת זו. אנו מודים על הפעולה המהירה של כוחות ההצלה והצוותים הרפואיים בשטח, פועלים כעת עם הרשויות המקומיות ומבצעים חקירה מקיפה כדי להבין מה קרה.

על פי הדיווחים מדובר במטוס מדגם בואינג 757.

מתוך עמוד ה-X של נמל התעופה של אטלנטה:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסדלתא אייר ליינסאטלנטהבואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: