אא

לא לספונטניים: קרניבל קרוז ליין חושפת פרטים על עונת ההפלגות לשנים 2026-2027

חברת השייט פרסמה פרטים על עונת ההפלגות החדשה שלה לשנים 2026-2027. היעדים המובילים: אירופה ואלסקה. נשיאת החברה: "אף פעם לא מוקדם מדי עבור האורחים הנאמנים שלנו להתחיל לתכנן את חופשת הקיץ הבאה שלהם"

קרניבל קרוז ליין. צילום: shutterstock קרניבל קרוז ליין. צילום: shutterstock

חברת השייט Carnival Cruise line החלה לחשוף פרטים על עונת ההפלגות החדשה שלה לשנים 2026-2027 באירופה ובאלסקה.

על פי הודעתה, בעונה זו, אורחי קרניבל יוכלו לראשונה לקחת חלק גם בשייט ליקוי חמה מיוחד - שייט של 11 על סיפונה של האנייה Carnival Legend שיכלול עצירות בספרד, פורטוגל וצרפת. השייט ייצא מדובר שבאנגליה ב-9 באוגוסט 2026 וליקוי החמה המלא צפוי להתרחש ב-12 באוגוסט. "בזמן שהאנייה נמצאת בים, מה שמספק לאורחים נקודת תצפית מעולה על ההתרחשות השמימית הנדירה הזו", מציינים בקרניבל. נמלי עגינה במסע כוללים בין היתר את: לה האבר פריז, צרפת; סנט פיטר, ספרד; ליסבון ופורטו, פורטוגל; לה ורדון בורדו, צרפת; ובריסל, בלגיה.

"ההזדמנות לראות ליקוי חמה מלא תוך כדי אפשרות לחקור את העושר התרבותי של ספרד, פורטוגל וצרפת על סיפונה של ה-Carnival Legend, היא הזדמנות מיוחדת באמת - בין שורה של הפלגות פנומנליות רבות", אמרה כריסטין דאפי, נשיאת קרניבל קרוז ליין. עוד לדבריה, "כפי שמוכיחה הפופולריות של הפלגות אירופה 2024 של Carnival Legend, אף פעם לא מוקדם מדי עבור האורחים הנאמנים שלנו להתחיל לתכנן את חופשת הקיץ הבאה שלהם".

עוד נמסר כי עונת קיץ 2026 של Carnival Legend באירופה מתחילה במסע טרנס-אטלנטי בן 14 יום שיוצא ממיאמי ב-24 במאי 2026 ומבקר בין היתר ביעדים כמו ליברפול, אנגליה ודבלין, אירלנד לפני ההגעה ללונדון. האנייה תצא ל-9 הפלגות למסלולים מגוונים של 9-12 ימים מדובר שבאנגליה, וכן ל-6 הפלגות של 9 ו-12 ימים מרומא.

עוד חושפת חברת השייט את מסלולי השייט שלה באלסקה מסיאטל ומסן פרנסיסקו על סיפונן של האניות Carnival Miracle ו-Carnival Spirit בקיץ 2026. בין היתר, מוצעות הפלגות של 7, 9 ו-10 ימים באלסקה שתצאנה מדי יום חמישי עם ה-Carnival Miracle החל ב-7 במאי 2026.

לעוד עדכונים שוטפים בעולם השייט כנסו לאתר הקרוזים PassportCruise.

הפלגות באלסקה עם ה-Carnival Spirit יחלו ב-28 באפריל 2026 עד ה-15 בספטמבר 2026. האנייה, שתשוב לסיאטל ב-23 בספטמבר 2026, תציע שייט של 15 ימים הלוך ושוב להוואי עם עצירות במקומות כמו הונולולו, קוואי, מאווי, קולומביה הבריטית בקנדה ועוד.

עוד הודיעה החברה על 4 הפלגות חדשות שתעבורנה את תעלת פנמה כדי למקם מחדש את Carnival Miracle ו-Carnival Spirit לפני ואחרי הקיץ באלסקה. ההפלגות כוללות ביקורים בקאבו סן לוקאס, מקסיקו; פונטארנס, קוסטה ריקה; וקרטחנה, קולומביה.

לעוד עדכונים שוטפים בעולם השייט כנסו לאתר הקרוזים PassportCruise.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרניבל קרוזקרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: