אא

בהבעת אמון בחברה: איסתא רוכשת מניות החברה בכ-36 מיליון שקל

דירקטוריון החברה: "המהלך מצביע על כך שמחיר המניה הנוכחי אטרקטיבי. הרכישה העצמית עשויה להגדיל את התשואה למניה לטובת בעלי המניות של החברה"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

לאחר שאיסתא סיימה את הרבעון השני של השנה עם רווח נקי של כ-25.38 מיליון שקל, החליט דירקטוריון החברה על מהלך של רכישה עצמית ממניות איסתא בסך של כ-36 מיליון שקל.

מניית איסתא סיימה אתמול (28.8) את המסחר בבורסת ת"א עם זינוק של כ-5.8% עם שווי בסך של כ-1.25 מיליארד שקל.

דירקטוריון איסתא נימק את ההחלטה בכך שהמהלך מהווה הבעת אמון בחברה ויש בו להצביע על כך שמחיר המניה הנוכחי אטרקטיבי; רכישת מניות החברה הינה חלופה ראויה לשימוש בכספי קופת החברה ושהרכישה העצמית עשויה להגדיל את התשואה למניה לטובת בעלי המניות של החברה.

עוד הסבירו כי היקפה המירבי של תכנית הרכישה העצמית עומד במבחני החלוקה הקבועים בסעיף 302 לחוק החברות, לאור העובדה כי הרווחים הראויים לחלוקה בחברה נכון למועד האישור עומדים על סך של כ-842 מיליון שקל, וכן לאור מצבה הפיננסי של החברה ובכלל זה יתרת המזומנים הנזילים של החברה וכן תזרים המזומנים הצופי שינבע לחברה לא קיים חשש סביר שביצוע תכנית הרכישה במלואה תמנע מהחברה את היכולת לעמוד בהתחייבויותיה הקיימות והצפויות בהגיע מועד פרעונן.

כמו כן מציינים כי תכנית הרכישה העצמית אינה צפויה להשפיע לרעה על מצבה הכספי של החברה ובכלל זה על מבנה ההון שלה, מצב נזילותה, רמת המינוף שלה, וכן על יכולתה להמשיך לפעול במתכונת פעילותה הקיימת.

בהנחה של ניצול מלוא מסגרת הרכישה העצמית המאושרת, לא צפויה השפעה מהותית על שיעור ההחזקה בהון ובזכויות ההצבעה של בעלי עניין בחברה, כפי שהם במועד זה.

עוד אמרו כי ביצוע התוכנית לא יפגע בעמידת החברה בהתחייבויותיה בהתאם לשטר הנאמנות לאגרות החוב (סדרה א) של החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתאמניות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: