אא

"מה שבטוח ל-Etihad ולאל על - לא בטוח ליונייטד ודלתא?": הזעם של חבר בית הנבחרים האמריקאי

חבר הקונגרס הדמוקרטי ריצ'י טורס פנה במכתב זועם אל מנהלי חברות התעופה בארצות הברית: "אפשר לחשוב שתנועת ה-BDS השתלטה על ענף התעופה בארצות הברית, מנעו אפליה נגד המדינה היהודית"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

תמיכה מפתיעה בענף התעופה בישראל - מארצות הברית. חבר הקונגרס הדמוקרטי, ריצ'י טורס, פנה אתמול (28.8) במכתב למנכ"לי חברות התעופה האמריקאיות יונייטד איירליינס ודלתא אייר ליינס בו תהה מדוע החברות לא מחדשות את טיסותיהן לישראל.

בין היתר כתב טורס: "אני מביע בפניכם את הדאגה על השעיית הטיסות בין ארצות הברית לישראל, כאשר אל על הופכת למוביל היחיד בין המדינות. היעדר התחרות הופך את הטיסה לישראל ליקרה והלקוחות הופכים שבויים בידי מונופול".

טורס מציין כי בניגוד להנחיה שניתנה ב-2014 על ידי רשות התעופה האמריקאית הפדרלית, ה-FAA, כעת אין כל מניעה עקרונית לטוס לישראל והחברות קיבלו את החלטתן על דעתן בלבד. יש לציין כי טורס פנה ליונייטד ולדלתא, אך לא מיען את המכתב לאמריקן איירליינס שביטלה את טיסותיה לישראל עד אפריל 2025. עם זאת הוא התייחס בתוכן המכתב גם לאמריקן איירליינס.

"ניתן לטעות ולחשוב שתנועת ה-BDS השתלטה על התעופה האמריקאית בלי שאיש ישים לב", כותב טורס ומוסיף: "באיזה היגיון ובאיזה עולם בטוח לאל על לטוס לישראל וממנה, אבל אמריקן איירליינס, דלתא ויונייטד לא טסות? אין כל משמעות לכך שחברות התעופה מאיחוד האמירויות – Etihad, פליי דובאי ו-וויז אייר אבו דאבי ממשיכות לטוס לישראל ללא כל תקלה?", תהה.

את דבריו חתם המחוקק בכך שקרא לחברות התעופה האמריקאיות לשוב ולטוס לישראל ולפעול על פי כלל רשות התעופה האמריקאית ובכך "למנוע אפליה נגד המדינה היהודית". טורס ביקש את תגובתם של מנהלי חברות התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתאיונייטדאמריקן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: