אא

הן חוזרות: בריטיש איירווייז ו-Iberia Express מחדשות את טיסותיהן לת״א

חברות התעופה שעצרו את טיסותיהן לישראל הודיעו כי ישובו להפעיל את הקו לנתב״ג החל מהיום (ו׳), אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון

Shutterstock Shutterstock

בריטיש איירווייז ו-Iberia Express חוזרות לנתב״ג.

חברות התעופה, שעצרו את טיסותיהן לת״א בעקבות המצב הבטחוני, מודיעות על חזרתן לישראל ביום ו' 30 באוגוסט, זאת אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון.

כזכור, בריטיש איירווייז עצרה טיסותיה בתחילת השבוע לאחר תקיפת המנע של ישראל על החיזבאללה שבעקבותיה נסגר נתב"ג ונפתח מחדש. מטוס החברה שהיה בדרכו מלונדון דרך לרנקה לתל אביב שב על עקבותיו והחברה הודיעה על עצירת טיסותיה לישראל עד 28 באוגוסט ובהמשך הודיעה על הארכת השהיית הטיסות עד ה-29 באוגוסט.

חברת התעופה Iberia Express לעומתה, עצרה את טיסותיה לת״א כבר בתחילת חודש אוגוסט עם ההתפתחות במצב הבטחוני והאיומים על תקיפה מאיראן. מאז, החברה האריכה מספר פעמים את מועד חזרתה לישראל.

באם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, מדובר על שתי חברות תעופה חשובות שמחדשות את טיסותיהן לת״א, זאת בהמשך ל-Wizz Air, אתיופיאן איירליינס, אתיחאד, אייר פראנס, Tarom ו-Aegean, שחזרו להפעיל טיסות לנתב״ג השבוע.

נזכיר גם כי בריטיש איירוויז לא הפסיקה לטוס מאז תחילת ההחמרה הביטחונית האחרונה בתחילת אוגוסט וכי החברה מפעילה את טיסותיה לישראל עם עצירה בלרנקה בדרך מלונדון בשל העובדה כי הצוותים אינם נשארים ללון בארץ.

עדכונים נוספים של כל חברות התעופה הזרות שטסות או לא טסות לישראל וכן עדכונים על תיגבור טיסות - בכתבה המיוחדת המתעדכנת בפספורטניוז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: iberiaבריטיש איירוויז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: