אא

מדהים: flyDubai תפעיל טיסה יומית שביעית לת"א

חברת התעופה האמירתית שלא עצרה כמעט את טיסותיה לישראל מאז פרוץ המלחמה באוקטובר, מלבד ימים בודדים, מודיעה עתה על הרחבת פעילותה ותפעיל כאמור 7 טיסות יומיות לת"א החל מה-6 בספטמבר

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

flyDubai תפעיל שבע טיסות יומיות מישראל החל מה-6 בספטמבר.

חברת התעופה האמירתית שלא עצרה כמעט את טיסותיה לישראל מאז פרוץ המלחמה באוקטובר, מלבד ימים בודדים, מודיעה עתה על הרחבת פעילותה ותפעיל כאמור 7 טיסות יומיות לת"א החל מה-6 בספטמבר.

מספר הטיסה השביעית מדובאי: FZ 1635 והמועדים במהלך השבוע: 0815, 0920 ו- 1025 מספר הטיסה השביעית מתל אביב: FZ 1636 ומועדי ההמראה במהלך השבוע: 1145 ,1245 ו-1400.

הטיסה פתוחה למכירה החל מהיום.

כזכור ישנו הסכם קוד שייר בין flyDubai לאמירייטס, שכרגע לא מפעילה טיסות לישראל, המאפשר לנוסעים ליהנות מדובאי כיעד תיירות מועדף, כמו גם משמש כשער לעשרות יעדים ברחבי העולם של 2 החברות האמירתיות.

אפרים פורטיס בעלים ומנכ״ל אופן סקיי, המייצגת את flyDubai ואמירייטס בישראל: "אני שמח שלמרות מצב המלחמה הנמשך כבר כ-11 חודשים, חברת התעופה שכמעט לא הפסיקה לטוס מרגע החתימה על הסכמי אברהם בנובמבר 2020, קיבלה החלטה להמשיך ולהגדיל את מספר התדירויות שלה לישראל לכדי 7 טיסות יומיות, כאשר הסכם הקודשייר עם חברת האם אמירייטס הוא סיפור הצלחה מתמשך".

נזכיר כי עם פרוץ המלחמה באוקטובר נחתה טיסת החברה בישראל וטייסה הראשי יצא ואמר: "שלום" בעברית. הטייס מסר כי זאת חובת החברה לקרב משפחות בימים אלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פליי דובאיFLY DUBAI

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: