אא

שייק שאק בראשל"צ מוזילים לכם את ההמבורגר

ענקית ההמבורגרים האמריקאית פתחה סניף שני ומטורף יותר בראשל"צ עם כמה מנות משתלמות ממש

הקומבו של שייק שאק אוסנת גואטה הקומבו של שייק שאק אוסנת גואטה

כשענקית ההמבורגרים שייק שאק פתחה לפני שנה את הסניף הראשון שלה בתל אביב, התורים היו ארוכים והבאזז היה מטורף, והנה עכשיו נפתח הסניף השני, גדול יותר, מפואר יותר, מגניב יותר ועם יותר מנות מיוחדות ואפילו עם קומבינה איך ליהנות ממחיר זול יותר!

החלל של המסעדה משתרע על פני שתי קומות וכ-600 מ"ר כשקומה ראשונה היא חלל ישיבה מעוצב עם עמדות הזמנה מהירות וכמובן המטבח ואילו השניה מוקדשת כולה למשחקים למינהם ממסך ענק שמקרין מלא משחקי ספורט ועד עמדות משחקי ארקייד מגניבות ממש שאפשר להעביר בהן את הזמן.

הקומבו של שייק שאק אוסנת גואטההקומבו של שייק שאק אוסנת גואטה

תנו לנו קומבינה

לראשונה בעולם, הסניף בראשל"צ יציע מנות קומבו שיהפכו את כל הארוחה לזולה יותר.

הסועדים יוכלו לבחור מבין המנות הקלסיות: המבורגר קלאסי (מתערובת בקר אנגוס, ללא הורמונים וללא אנטיביוטיקה) עם גבינה, המבורגר רגיל או נקניקייה, בתוספת צ'יפס ומשקה קל לבחירה במחירים שמוזילים בכ-10 שקלים את כל הבחירה. לדוגמא: כך בורגר סינגל עם צ'יפס ומשקה מוגז יעלה 66 שקלים בקומבו, במקום 71 שקלים בנפרד.

לצד הקומבו יש כמובן את ההמבורגר סטאק (69 שקלים) שהוא המנה המושחתת במקום, קציצת סמאש ועליה פטריית פורטבלו מטוגנת ממולאת במלא גבינות שנוזלות על כל ההמבורגר- חוויה בפני עצמה שלא נמצאת בקומבו לצערי וכמובן צ'יפס הגבינות המוקרם שאי אפשר בלעדיו (26 שקלים) שגם מגיע בגירסה חריפה (29 שקלים).
חוץ מכל האוכל חייבים משהו לשתות והתפריט מגיש גם קוקטיילים מעט מתקתקים, תה וכל מיני מוגזים כיפיים וכמובן המילקשייקים הנהדרים שלהם שמגיעים בטעמי וניל, שוקולד, קרם עוגיות, קרמל מלוח ותות (26/33 שקלים), וגם פה במיוחד לישראל ייצרו מילקשייק ייחודי בטעם פיסטוק עם קדאיף קלוי, שברי פיסטוק, דבש והל מלוח (36 שקלים).
מילקשייק . רועי בית אוןמילקשייק . רועי בית און
חלק ייחודי נוסף לסניף בארץ הוא שיתוף הפעולה עם יצרנים מקומיים ולכן בגלידת ה"קונקריטס", שעשויה במקום בטעמים שונים תמצאו שוקולד של קרדינל / בראוניז שוקולד של אלכסנדר בולונז'רי פאדג' של קונדיטוריית דלאל ועוד.
אני מאלו שלא התלהבו כשהסניף הראשון נפתח בארץ אבל אין מה לומר שהסניף השני מאד מרשים, מושקע ומספק חווית אכילה ובילוי הרבה יותר מהסניף התל אביבי.
תתכוננו לתורים.
G סיטי ראשל״צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינריהמבורגרארצות הברית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: