אא

קבוצת חג'ג': בוחנים להפעיל בישראל את מרבית הפרויקטים של סלינה ישראל

התאגיד שנקלע לקשיים כלכליים קשים ו-100 מאתרי הקבוצה ירכשו ע"י חברה סינגפורית חייב כסף לקבוצת חג'ג' שהשקיעה בה קרוב ל-100 מיליון שקל

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

קבוצת קולקטיב מסינגפור אומנם רוכשת 100 מאתרי קבוצת סלינה בכ-22 מדינות, כאשר גם ישראל אמורה להיות בתמונה, אך בישראל המצב שונה והקבוצה בחובות כספיים לקבוצת חג'ג' אליה משועבדים חלק מנכסי הקבוצה בישראל.

קבוצת חג'ג' ציינה בדוח הכספי שלה לרבעון השני של השנה כי היא שוקלת להפעיל בעצמה את מרבית הפרויקטים של סלינה בישראל לאור המצב אליו נקלעה החברה.

קבוצת חג'ג', בבעלות האחים עידו וצחי חג'ג', השקיעה קרוב ל-100 מיליון שקל בקבוצת המלונות שקרסה.

הכוונה הייתה להקים 30 מתחמי אירוח בישראל בהשקעה של כ-50 מיליון שקל במסלול הרכישות ועוד כ-40 מיליון שקל במסלול ההתאמות. כמו כן, הקבוצה העמידה הלוואה כספית בסך ש כ-2 מיליון דולר ליזמי סלינה, רפי מוסרי ודניאל רודסבסקי.

עם קבלת המכתב מקבוצת קולקטיב על כוונתה להפעיל את האתרים של סלינה, ציינו בקבוצת חג׳ג כי: "לחברה אין יכולת להעריך את השפעת המהלך האמור על עמידת סלינה אנגליה (חברת האם של סלינה ישראל) ו/או קבוצת סלינה בהתחייבויותיה כלפי החברה. תאגידי הפרויקטים אינם עומדים בהתחייבויותיהם כלפי החברה, החוב בפיגור כלפי החברה הן במסלול הרכישות והן במסלול ההתאמות, מסתכם נכון לפרסום הדוח בסך של כ-7 מיליון שקל".

כלל ההתחייבויות העתידיות של קבוצת סלינה כלפי קבוצת חג'ג' מסתכמות בכ-38 מיליון שקל.

בנוסף, קבוצת חג'ג' מציינת כי היא בדקה בתקופה האחרונה את האתרים בהם סלינה מקיימת פעילות בישראל וכי: "החברה בוחנה את האפשרות להיכנס בנעלי סלינה במרבית הפרויקטים למעט פרויקט הרי ירושלים, ולהפעילם במקום סלינה ישראל, בין בדרך של שותפות עם השותפים הקודמים של סלינה ישראל באתרים האמורים ובין בדרך של כניסה בהסכמי השכירות של האתרים".

לגבי שלושה נכסים נוספים, מציינת קבוצת חג'ג' כי היא ״בוחנת אפשרויות שונות ביחס אליהם, בין בדרך של שינוי ייעודם ו/או מכירת הזכויות בהם ו/או הפעלתם בעצמה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סלינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: