אא

בואינג צופה: הצי המסחרי של סין יוכפל עד 2043 לצורך צמיחה ומודרניזציה

ענף התעופה בסין יגדל ב-5.9% בתנועת הנוסעים מדי שנה, וסין תהפוך לשוק התעופה הגדול בעולם. במהלך 20 השנים הבאות התעופה הסינית תזדקק ל-8,830 מטוסים חדשים

צילום: בואינג צילום: בואינג

סין ​​צפויה להכפיל את צי המטוסים המסחריים שלה עד 2043 נוכח התרחבות ומודרניזציה של תעשיית התעופה, שתצטרך לענות על הביקוש הגובר לטיסות של נוסעים ומטען, על פי תחזית ארוכת טווח של בואינג.

הצי המסחרי של סין צפוי לגדול ב-4.1% מדי שנה, מ-4,345 ל-9,740 מטוסים עד 2043, ואילו הגידול השנתי של תנועת הנוסעים יעמוד על היקף של 5.9% ויעלה על הממוצע העולמי של 4.7%, לפי התחזית.

"שוק התעופה המסחרי של סין לנוסעים ומטענים ממשיך להתרחב, מונע על ידי צמיחה כלכלית וחברות תעופה שבונות את הרשתות שלהן", ציין דארן הולסט, סגן נשיא בואינג לשיווק מסחרי. "כפי שתחזית זו מראה, חברות התעופה של סין יראו ביקוש חזק, שידרוש צמיחה נוספת של הציים המודרניים והחסכוניים".

התחזית צופה כי יותר משלושה רבעים מהמשלוחים יכללו מטוסים חד מעבריים, ויחד עם זאת, לסין יהיה צי מטוסים רחבי גוף הגדול בעולם, עם ביקוש ל-1,575 מטוסים רחבים חדשים.

הצפי למסירות מטוסים חדשים לתעופה הסינית (2024-2043):

מטוסים אֵזוֹרִיים: 365, מטוסי מעבר יחיד: 6,720, מטוסים רחבי גוף: 1,575, מטוסי מטען: 170. ובסך הכול: 8,830 מטוסים.

נוסף על כך, חברות תעופה סיניות יזדקקו לשירותי תעופה בשווי 780 מיליארד דולר כדי לתמוך בצי הגדל, כולל פתרונות דיגיטליים, שירותי תחזוקה ושינויים נחוצים.

לפיכך, תעשיית התעופה של סין תצטרך להעסיק ולהכשיר כמעט 430,000 עובדים חדשים, כולל טייסים חדשים, טכנאי תחזוקה וצוותי דיילים.

בואינג היא הלקוחה הגדולה ביותר של תעשיית ייצור התעופה בסין, והיא שיווקה יותר מ-10,000 מטוסי בואינג שטסים עם חלקים מתוצרת סין. פעילות בואינג בסין תורמת מדי שנה יותר מ-1.5 מיליארד דולר לתמיכה ישירה בכלכלת סין, כולל ספקים, מיזמים משותפים, תפעול, הדרכה והשקעות במחקר ופיתוח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיןבואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: