אא

41 שנים של מצויינות: ציון הדרך הנוסף של קבוצת אמסלם טורס

חברת התיירות והפנאי בבעלותם של יעקב ואליעזר אמסלם צמחה משני מנהלים ל-550 עובדים. "גם בשעות הקשות שאנו חווים, הקבוצה מושרשת בצפון הארץ וממשיכה לחזק ולתרום גם לאזור ולתושביו"

יעקב אמסלם אליעזר אמסלם. צילום: אמסלם טורס יעקב אמסלם אליעזר אמסלם. צילום: אמסלם טורס

אנשי העסקים יעקב אמסלם ואליעזר אמסלם, בעליהם של קבוצת התיירות והפנאי אמסלם טורס, מציינים היום 41 שנות פעילות עסקית לקבוצה.

החברה שנוסדה בעיר טבריה ב-1.9.1983 והחלה דרכה בהרכב של שני אנשים בלבד, הפכה עם השנים לקבוצה רב תחומית דומיננטית ומובילה בארץ ובעולם, עם נוכחות של סניפים מסביב לעולם בכל יבשת ו-550 עובדים.

"גם בשעות הקשות שאנו חווים כעת, הקבוצה שמושרשת בצפון הארץ ממשיכה לחזק ולתרום גם לאזור ולתושביו", נמסר מהחברה.

נזכיר כי בערב פסח האחרון יעקב אמסלם ריכז את עובדיו להרמת כוסית שם בנאום מרגש אמר: "נגיד בצניעות שחלק משמעותי מהמורשת שלנו הינו האמונה בצדקת הדרך, בסימון מטרות והסתערות עליהן בנחישות עד לכיבושן, הם חלק בלתי נפרד מהארגון שלנו שלא מפסיק לחשוב, לתכנן, להמציא את עצמו מחדש ולחפש דרכים כדי לבסס את היכולת שלנו לשתף הרבה משפחות, שלשמחתנו, במעמד הזה אפשר לחוש את העוצמה שבאה לידי ביטוי בשלל של כל כך הרבה פנים יפים ויפות שאנחנו רואים פה, כרגע איתנו."

מודעת פרסום של חברת אמסלם טורס משנות השמונים. צילום: מחלקת השיווק-אמסלם טורסמודעת פרסום של חברת אמסלם טורס משנות השמונים. צילום: מחלקת השיווק-אמסלם טורס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמסלם טורסיעקב אמסלםטבריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: