אא

לקראת הפגנת הענק בתל אביב: אלו המסעדות ובתי הקפה שיסגרו כאות הזדהות

"לא נעבוד הערב, לכו להביע תמיכה במשפחות", נכתב בהודעה לעובדי המסעדות של השף חיים כהן. גם המסעדות של רותי ברודו ואייל שני יסגרו. להלן הרשימה

שפית רותי ברודו. צילום: איליה מלינקוב שפית רותי ברודו. צילום: איליה מלינקוב

קבוצת האחים ומסעדותיה דוק, האחים ואייבי, קבוצת הבייקרי, קבוצת R2M ו-דליקטסן של השפית רותי ברודו, מסעדות סנטי ומשייה ועסקים רבים באיזור תל אביב וגוש דן הודיעו על עצירת העבודה לאות הזדהות עם מחאת משפחות החטופים הצפויה היום בירושלים (16:00) ובתל אביב החל מהשעה 19:00.

ההודעה הרשמית של קבוצת R2Mההודעה הרשמית של קבוצת R2M

  • עובדי המסעדות דיקסי ויפו תל אביב, של השף חיים כהן, קיבלו הבוקר הודעה רשמית בה נכתב: "קמנו לבוקר שחור בלי טיפת קרן שמש בשמיים.

"אנחנו לא נעבוד הערב. נסגור את המטבחים לאות הזדהות ותמיכה בחטופים שעדיין שם ולאות הזדהות ותמיכה במשפחות החטופים שנמצאות במציאות ללא חמצן כבר 330 ימים. מבחינתנו זה המעט שאנחנו יכולים לעשות.
"לכו בערב להביע תמיכה במשפחות. סוגרים את המסעדות יפו תל אביב ואת דיקסי.
היום כולם עוצרים!!".

  • בנוסף, גם קבוצת בוקה המנהלת את בתי הקפה בוקה, חמנייה, דייזי החדש, בראסרי קפה דו סוליי ובר היין בוקה 51, העבירה הודעה לעובדיה לפיה: "קבוצת בוקה תסגור הערב בשעה 18:30 את כל עסקי הקבוצה. צאו להפגין!".
  • גם חברת הניהול של מתחם שרונה מרקט בתל אביב העבירו הבוקר הודעה לשוכרי העסקים במתחם בה כתב דור בורשטיין, מנכ"ל שרונה מרקט מקבוצת ביג: "לאור הגילויים המזעזעים מהיממה האחרונה, בהם נודע שהפקרת החטופים על ידי מדינת ישראל הביאה לרציחתם, שרונה מרקט מביעה את תנחומיה העמוקים ומזדהה עם המשפחות שאיבדו את היקר להן מכל. לאור התחושות הקשות החלטנו להעניק תמיכה מלאה לעסקים במרקט שיבחרו לסגור את דלתותיהם בין השעות 18:00 ל-22:00, כאות הזדהות עם המשפחות והקהילה כולה ולהשתתף בהפגנות המחאה".
  • כל קבוצת האימפריאל סוגרים את המקומות שלהם לאות הזדהות וכמו כן, הקרנת הסרט "חנות קטנה ומטריפה" שתוכננה בבושוויק מבוטלת ותידחה.
  • קפה אירופה סוגרים.
  • כל 11 הברים של קבוצת אבידן כולל: at8, קונסיירג', מוניציפל יסגרו
  • קיוסק דל פסטה ופיצה 180 יסגרו בערב משש
  • נונו, מימי וג'ירף מצטרפות גם הן למחאה, יסגרו הערב את מסעדות הקבוצה כאות הזדהות עם משפחות החטופים ויאפשרו לעובדיהם לצאת להפגין. המסעדות ייסגרו בשעה 18:00.
  • המסעדות של השף אבי ביטון פופולאר ויאסו יהיו סגורות בערב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: