אא

Wizz Air חותכת מחירים: פחות מ-200 שקלים לכיוון למגוון יעדים בעולם

חברת הלואו קוסט שחזרה להמריא מנתב"ג מציעה טיסות מוזלות לחודשים אוקטובר - נובמבר. בין היעדים המוצעים תמצאו את אתונה, לרנקה, בודפשט, אבו דאבי, בוקרשט, ורנה וערים נוספות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

רגע אחרי חופשת הקיץ וקצת לפני תחילת חודש אוקטובר - חודש שיהיה עמוס בעיקר בחגים ובחופשות, חברת הלואו קוסט Wizz Air פירסמה היום שורת מבצעים מיוחדים לטיסות שצפויות לצאת מנתב"ג בחודשים אוקטובר ונובמבר במחירים מפתים במיוחד.

בנוסף למחירים המוזלים, החברה פירסמה יעד חדש אליו תמריא בחודשים הקרובים מישראל - ורנה הבולגרית, שאהובה על הישראלים בעיקר בזכות רצועת החופים ובתי המלון הסמוכים אליו.

ורנה, בולגריה | ספטמבר - אוקטובר

טיסת הלוך לעיר שנמצאת על קו החוף של הים השחור ב-11.9 תעלה 230 שקלים כשגם החזרה עדיין זולה וניתן למצוא מקומות ב-166 שקלים ל-14.9 או ב-230 שקלים אם תאריכו את חופשתכם עד ל-16.9.

ב-21.10 הטיסה הלוך תעלה אמנם רק 110 שקלים, אבל מחיר הטיסה חזרה ב-23.10 או ב-25.10 כבר יעלה ל-769 שקלים לאדם.

אתונה, יוון | ספטמבר - אוקטובר

כנראה היעד הפופולארי ביותר עבור ישראלים בקיץ הנוכחי, צפוי להמשיך להיות כזה גם במהלך החודשיים הקרובים וכמובן בזמן החגים.

Wizz Air אמנם לא התחייבה בפני שרת התחבורה על מחירי "פיקס" או מוזלים במיוחד, אבל במבצע שפירסמה היום ניתן למצוא טיסות הלוך ב-24.9 במחיר 246 שקלים וטיסה חזרה לארץ ב-30.9 במחיר של 278 שקלים.

בתחילת אוקטובר המחירים עולים במעט (בין 300 ל-350 שקלים ליציאות עד לאמצע החודש), אבל ככל שמתקרבים לסופו ניתן למצוא דילים משתלמים כמו 198 לטיסת הלוך מנתב"ג במחיר 198 שקלים (22 ,24 ,29 ,30.9) כשחזרה לארץ בתאריך ה-30.9 תעלה במחיר התחלתי של 278 שקלים.

טיסות מוזלות לאתונה תוכלו למצוא ולהזמין כאן

אתונה. צילום: Shutterstockאתונה. צילום: Shutterstock

בוקרשט, רומניה | אוקטובר

בירת רומניה נחשבת גם היא ליעד מועדף על ישראלים רבים, שחלקם מעדיפים להגיע למדינה אחרי חופשת הקיץ כשמזג האוויר הופך להיות הרבה יותר נוח לטיולים ולשופינג מוזל.

לחודש אוקטובר נותרו תאריכים פתוחים רבים במחירים נוחים, כשביקור מה-25.10 ועד ל-31.10 יעלה לכם 348 שקלים (174 שקלים לכל צד) - מחיר אטרקטיבי במיוחד.

בוקרשט. צילום Shutterstockבוקרשט. צילום Shutterstock

אבו דאבי, איחוד האמירויות | אוקטובר

אחרי שנותרה המדינה הערבית היחידה שהתעקשה להמשיך לנחות ולהמריא מנתב"ג לאורך כל מלחמת "חרבות ברזל", הישראלים למדו להעריך את אבו דאבי ואת העיר השכנה דובאי, גם כיעד תיירותי מובהק ולא פחות מזה כ"האב" איכותי לטיסות המשך לרחבי העולם.

אבו דאבי, עם מלונות הפאר, מסעדות היוקרה שעמוסות בתארים ובכוכבי מישלן, בשלל האטרקציות לכל המשפחה ולכל טווח גילאים, הרבה יותר נעימה לאחר חודשי הקיץ אז הטמפרטורות מטפסות למספרים שמקשים על ההנאה.

טיסה מה-4.10 וחזרה ב-10.10 תעלה 318 שקלים לכיוון, סה"כ 636 שקלים.

בחודש נובמבר Wizz Air תוציא 4 טיסות שבועיות לאבו דאבי, ושם תוכלו נכון להיום למצוא מחירים אפילו זולים יותר - כשטיסה הלוך מנתב"ג תעלה 318 שקלים לאורך כל החודש והחזור 270 שקלים - סה"כ 588 שקלים.

רוצים עוד טיסות מוזלות? לחצו כאן

המחירים מתייחסים למחירי הכרטיס ה"רגיל" של Wizz Air, לפני ההנחה לחברי מועדון הלקוחות.

המחירים תקפים לרגע הפרסום וזמינות המושבים עלולה להשתנות בכל עת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לואו-קוסטWIZZ AIRאתונהורנהאבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: