אא

צבעים של אופטימיות: Emirates מציגה צביעה ייחודית לאיירבוס A380

המחווה מייצגת את הפעילות ההומניטרית ב-20 השנים האחרונות של החברה. מעל ל-50 פרוייקטים ב-12 מדינות בעולם שעסקו בקידום ושיפור המחייה של ילדים ונוער במדינות נחשלות. צפו בסרטון הצביעה בהאנגר

Emirates A380 Emirates A380

Emirates Airline Foundation הקרן החברתית של ענקית התעופה האמירתית למען ילדים במצוקה ברחבי העולם, ואחרי 20 שנות פעילות ענפה עם מעל 50 פרויקטים ב-12 מדינות -הציגה מחווה לקרן כשצבעה במיוחד מטוס איירבוס A380 שיעשה את דרכו מנמל הבית של החברה לשדה ביוהנסבורג, דרום אפריקה.

גוף המטוס נצבע בצבעי פסטל, עם כוכבי בצבעים שונים ועם המסר "עיזרו לתמוך בילדים נזקקים" וגם המנועים נצבעו בכתום, המסמל עתיד טוב יותר לילדים המוחלשים.

הקרן שפועלת תחת חסותו של שיח' אחמד בן סעיד אל מקתום, יו"ר ומנכ"ל Emirates Airline, היא ארגון צדקה ללא מטרות רווח המספק סיוע הומניטרי, פילנתרופי ושירותים חיוניים לילדים, במטרה ליצור השפעה משמעותית, ברת קיימא ומתמשכת בקהילות אותן היא משרתת.

ב-20 השנים האחרונות שיתפה הקרן פעולה עם ארגונים קהילתיים וארגונים לא ממשלתיים רבים בכדי להעמיק את עבודתם ולהעניק סיוע מוגדל לילדים הנזקקים לדיור בטווח, מזון וטיפול רפואי והעצמה באמצעות חינוך ופיתוח יכולות, ללא קשר למגורים הגיאוגרפיים, רקע, פוליטיקה או דת.

צפו בתהליך הצביעה:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Emirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: