אא

החל מ-775 דולר היישר לאיים היפים בעולם

אייר סיישל בטיסות ישירות למדינת האיים, החופים והריזורטים במבצע מיוחד. כל הפרטים המלאים בפנים

חופשה מושלמת באחד האיים היפים בעולם, שעטוף בטבע אקזוטי, אטרקציות מלהיבות, ותרבות מיוחדת במינה - סיישל נכבשה כבר מזמן על ידי ישראלים שבחרו בחופשות יוקרה ובריזורטים מפנקים שיספקו אלפי תמונות וסטוריז באינסטגרם.

חברת התעופה של סיישל מציגה היום סדרת מחירים אטרקטיביים במיוחד לחודש ספטמבר עם טיסות החל מ-775 דולר לטיסה הלוך ושוב לאדם. הטיסות מתקיימות בימי רביעי, והן כוללות שירות מלא בטיסה - ארוחה ומשקה, וכן כבודה במשקל 30 קילו. זמן הטיסה הישירה לסיישל אורך כ-6 שעות.

בימים אלה, בהם מחירי הטיסות מאמירים לגבהים חסרי תקדים, וטיסות רבות של חברות תעופה זרות התבטלו, איי סיישל מסומנים כאחת האפשרויות האטרקטיביות לנופש גם בזכות אהדתה המוצהרת של המדינה לישראל. בחודש מאי השנה אף התקיימה תהלוכה ברחובות בירת סיישל, העיר ויקטוריה, בה הונפו זה לצד זה דגל סיישל ודגל ישראל.

חברת אייר סיישל היתה בין חברות התעופה הזרות הבודדות שלא ביטלו את לוח טיסותיה לישראל, מאז חזרתה לפעילות בתחילת חודש אפריל.

ישיר לגן עדן. איי סיישל. צילום: shutterstock|ישיר לגן עדן. איי סיישל. צילום: shutterstock|

ישראל שלישית במספר התיירים בסיישל

התיירות הישראלית לסיישל תופסת מקום משמעותי ביותר במדינה. בשנת 2023 הגיעו 12,945 תיירים מישראל לסיישל, מה שמציב את ישראל במקום השלישי במספר התיירים לנפש לסיישל מבין כל מדינות העולם, ובמקום השמיני בעולם במספרים אבסולוטיים.

מבין כל מדינות אסיה - ישראל נמצאת במקום השני בתיירות לסיישל – ומגיעים ממנה תיירים יותר מאשר מהודו ומסין גם יחד.

בסיישל, הממוקמת ממזרח לאפריקה, יש כ-115 איים, שמהם שלושה הם יעדי הנופש העיקריים – האי המרכזי מאהה, האם פרלין והאי לה-דיג. בין האיים ניתן לנוע בסירות ובמעבורות, ואף במטוסים קלים של חברת אייר סיישל.

צ'ארלס ג'ונסון, סמנכ"ל מסחר באייר סיישל: "אנחנו תמיד נשאר מחוייבים לשוק הישראלי. התיירים הישראלים תמיד יתקבלו בברכה בסיישל. האיים הקסומים של סיישל הם הפתרון המושלם עבור הישראלים בתקופה זו, למצוא שקט, להטעין מצברים ולחוות חופשה אקזוטית זוגית או משפחתית בטוחה ורגועה. חודש ספטמבר הוא הזמן האידיאלי להנות ממזג אוויר מושלם, תקופה פחות עמוסה בתיירים וזמן מצויין להכיר מגוון מלונות חדשים שנפתחו לאחרונה".

ניתן לטוס עם אייר סיישל גם ליעד האקזוטי מאוריציוס עם עצירת ביניים בסיישל, בחודשים ספטמבר ואוקטובר במחיר של כ-1,300 דולר הלוך ושוב.

גן עדן גרסת מאוריציוס. צילום: ספיר פרץ זילברמןגן עדן גרסת מאוריציוס. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר סיישל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: