אא

מחפשים היכן לאכול בסופ"ש? מצאנו לכם את הבראנצ'ים השווים של תל אביב

בראנצ'ים כבר יש בכל הארץ אבל תל אביב תמיד הייתה ותישאר מעוז כל השחיתות הבראנצ'ית מכיוון שהיא גם מקום המפלט בסופי שבוע. קבלו את רשימת עשרת הבראנצ'ים חובה 

גי'ארדינו אנטולי מיכאלו2 גי'ארדינו אנטולי מיכאלו2

אחד הדברים שהצליחו לשרוד את תהפוכות השנה הקשה הזו הם הבראנצ'ים, אותה ארוחת ביניים המשלבת מטעמי בוקר לצד מטעמי צהריים ובעיקר תירוץ מעולה לשתות אלכוהול באמצע היום ולשכוח את כל הבאלאגן מסביב.
אל הטרנד הסופ"ש הזה הצטרפו גם בראנצ'ים של אמצע השבוע, כדי שמי שמפספס את הסופש יכול לחפש סיבה מעולה להבריז מהעבודה ולשבת לו בניחותא עם כוס מימוזה ולהביט במבט אדיש ועילאי על עוברי האורח המסכנים שאצים להם לעבודה.

בראנצ'ים כבר יש בכל הארץ אבל תל אביב תמיד הייתה ותישאר מעוז כל השחיתות הבראנצ'ית מכיוון שהיא גם מקום המפלט בסופי שבוע, ולכן קבלו את רשימת עשרת הבראנצ'ים חובה.

היוקרתי // ג'יארדינו

מידי סוף שבוע מלון The Jaffa היוקרתי מארח בחצר המלון הפנימית הקסומה שלו במסעדת ג'יארדינו בראנץ' עשיר ומפנק תפריט הבראנץ של כולל בופה עשיר של גבינות, נקניקים, פירות, ירקות, מאפים, לחמים ומיצים טבעיים, שתיה חמה וכולל בחירה של מנה עיקרית אחת כגון : מקושקשת כמהין על בריוש פריך וריקוטה פרסקה / ביף אומלטו וגבינת צ'דר / פרנץ טוסט ובייקון טלה עם מייפל ועוד.
מחיר: 199 שקלים לסועד
מתי ואיפה: שישי ושבת שעות 13:00-16:00, לואי פסטר 2.

***

המושחת // דיקסי

כשמדברים על מושחת - מדברים על דיקסי ואמנם ארוחות הבוקר המיתולוגיות כבר לא קיימות, אץ הבראנץ עדיין אפשר לזלול ולחשוב על המצפון אחר כך.
כריך BLT ענק עם צ'דר, בייקון, ביצת עין וכמובן צ'יפס / אומלט משלוש ביצים עם בייקון וגבינת צ'דר/ ביפבורגר פרנץ' טוסט/ סטייק אנד אגז ועוד
מחירים: 75-115 ש"ח
מתי ואיפה: יגאל אלון 120, שישי ושבת 09:00 ל-11:30

הדיסקי וחיים. שחיתות. אסף קרלההדיסקי וחיים. שחיתות. אסף קרלה

הטרנדי // נורדר

נורדר התמקמו להם בשקט כאחד המקומות היותר טעימים בעיר וזה בלי לנסות לעשות טיפת רעש או להביא שף מוכר. את הבראנצ'ים המעולים שלהם אתם יכולים לקבל כבר מחמישי במחירים שפויים ממש. את הארוחה מומלץ לפתוח בפתיחים (3 ב- ש"ח 49 ) כגון : סלט ביצים ובוטרגה / דג כבוש / לבאנה מעושנת / תפוחי אדמה שרופים ועוד ומשם לעבור לביס מושחת של לחמניית חלב ורוסטביף / טוסט פיצוחים עם מלא גבינות ותרד / בורקס עם פורל קונפי ועוד. לא לפספס את רשימת הדרינקים הכיפים שמושלמים לאמצע היום וכמובן הקינוחים של המקום בעיקר עוגת הגזר!
מחירים: 18-56 שקלים
מתי ואיפה : חמישי 10:00-16:30, שישי-שבת: 10:00-17:00 דיזנגוף 245

נורדר אסף קרלהנורדר אסף קרלה

האקזוטי בגבוה// טאיזו

השף יובל בן נריה עשה מתיחת פנים לבראנץ והעניק למנות נגיעה פאן אסיאתית. הבראנץ בטאיזו כולל שבעה פתיחים לזוג למרכז השולחן (, הכוללים גם כיסונים כדוגמת הר גאו, באוזה מקושקשת רכה, סלט שרימפס ועוד), ועיקרית לבחירה כגון קרוק נאן שום עם בייקון ,מוצרלה,צ'דר וביצת עין או קריספי צ'יקן שמנמן. לצד האוכל יש גם קוקטייל בוהוריים קלאסי: בלאדי טאיזו שמכיל שטיפת בייקון! ובהתאם להיצע בבוקר כל שישי – יוצע גם אויסטר ב22 שח.
מחיר: 168 ש"ח לסועד בהזמנה זוגית בלבד.
איפה ומתי: מנחם בגין 23, שישי 11:00-14:00

טאיזו עדי פריטאיזו עדי פרי

התאילנדי //קאב קאם

נכון שבראנץ' מחובר יותר לביצי בנדיקט, פנקייקים ומימוזה, אבל כבר ניתן למצוא פה ושם בראנצ'ים שמנסים לתת חוויה קצת אחרת. הבר התאילנדי המצוין, "קאב קאם" בת"א, מספק קפיצה קטנה לתאילנד עם מנות מעולות, חריפות בחלקן ומלאות עשבי תיבול.
נתחי לברק בתוך שתי סירות חסה אייסברג עם למון גראס, קשיו ותמרינדי / סלט פפאיה ירוקה / נקניקיית בקר חריפה/ נתחי ברוסט חזיר פריכים וביצה טרופה/ נזיד אורז תאי עם נתחי אונטריב קצוץ, ביצה, ג'ינג'ר ובצל ירוק/ פאד קפאו של נתח קצבים ועוד שפע של מנות.לצד תפריט האוכל, מוגש גם תפריט משקאות מיוחד עם שפריצים, סאקה ויינות קלילים במחירים שפויים (ההמלצה שלנו היא בלאדי מרי).
מחירים:38-142 שקלים
מתי ואיפה: שבת, 12:00-16:00. לינקולן 11 תל אביב.

בראנץ שבת צהריים בקאב קם. צילום יונתן בן חיים בראנץ שבת צהריים בקאב קם. צילום יונתן בן חיים

מול הים // וילה מארה

תל אביב היא מעוז הבראנצ'ים המושחתים, אבל חייבים אחד שנמצא מול הים ומעניק לנו את האסקפיזם המושלם לחיים נטולי עבודה ודאגות כספיות.
"וילה מארה" בהרברט סמואל בעיר, משלבת מטבח ים תיכוני עם דגש על פירות ים טריים ונוף לים כחול. הבראנץ' מורכב ממנות קטנות לחלוקה וממנות בראנץ' קלאסיות לצד קוקטיילים קלילים של אמצע היום.
ברוסקטת הרינג / שקשוקות ירוקות / קרוק מאדאם עם אווז מעושן ורוטב קיסר, סטייק ואגז וכמובן דרינקים ב- 29 שקלים.
מחירים: 38-82 שקלים
מתי ואיפה :שישיבת, –09:00-11:45 סמואל 88 תל אביב.

וילה מארה- בראנץ' - צילום דוד מויאלוילה מארה- בראנץ' - צילום דוד מויאל

המלון המפנק// מלון 65

בלב עורק הבילויים התל אביבי, שדרת רוטשילד, נמצא מלון הבוטיק 65 מבית רשת מלונות הבוטיק אטלס. שמגיש את אחד הבראנצ׳ים החזקים בעיר בכל ימות השבוע. המזנון מושתת על סלטים טריים, גבינות משובחות, דגים טריים וכבושים, עמדת סביח, פינת בריאות, פינת אנטיפסטי, מבחר לחמים ולחמניות, מאפי בוקר מלוחים ומתוקים, עוגות שמרים ומיצים טבעיים. מלבד כל זה ניתן לבחור מנה אישית כגון שקשוקה ירוקה / טוסט קרואסון גאודה עם חמאת שקדים, תרד וביצת עין; פרנץ' טוסט- בריוש, קונפיטורת פירות יער, אגס ביין ושמנת מוקצפת ובנוסף קאווה ומימוזה ללא הגבלה.
מחיר:145 ₪.
מתי ואיפה: מלון רוטשילד 65 א-ה: 7:00-13:00, שישי שבת: 7:00-14:00

הבראנץ של רוטשילד 65 - צילום נועם פריסמןהבראנץ של רוטשילד 65 - צילום נועם פריסמן

בגבוה ומפנק // משיה

הבראנץ' במשייה תמיד היה מוצלח ובזכות שף גיא אריש הוא השתדרג לרמת פיין דיינינג. בופה מפואר של גבינות ממחלבות בוטיק וממרחים, ירקות בכל צורה, דגים כבושים, פירות, ביסים קטנים נהדרים, נקניקים, שפע של מאפים ולחמים ועוד המון דברים טובים, לצד זה ניתן לבחור גם מנות עיקריות נהדרות כגון בורקס קימצ'י / בריוש אנשובי / אגז בנדיקט ועוד. אל תשכחו את הדרינק ליד כי חייבים.
מחיר: 146 ש"ח כולל כוס מיץ ושתייה חמה.
מתי ואיפה: מנדלי 5, שישי-שבת 8:00-12:00

משיה אסף קרלהמשיה אסף קרלה

היפואי // מרקט האוס

בחלל היפיפיה של קומת הכניסה של מלון מרקט האוס ביפו מוגש בראנץ׳ עשיר ומפנק המשלב מנות מן המטבח הערבי לבנטיני עם בופה עשיר בסוגי סלטים מגוונים, מאפים ועוד. מגוון רחב של סלטים טריים, פלטת גבינות ישראליות, מיצים סחוטים, מאפים ולחמים ביניהם פרנות זעתר ושומשום, לחמי כוסמין ושיפון. פינת בורקס יפואי עם ביצים קשות, פלנצ׳ת אנטי פסטי, סלמון, מטיאס, איקרא, קעריות באבא גנוש, גבינות רכות ועוד. בנוסף, מנה עיקרית לבחירה כגון: מסבחת/חומוס הבית עם כדורי פלאפל / בוריק ועוד
מחיר: 145 ₪.
איפה ומתי: בית האשל 5, תל אביב א׳-ה׳ 7:00-12:00 ימי שישי 7:00-13:00

מרקט האוס בראנץ נועם פריסמןמרקט האוס בראנץ נועם פריסמן

שף מקומי// קלארו

המטבח של קלארו הוא לגמרי farm to table, כל חומרי הגלם מגיעים מחקלאים מקומיים ויצרנים קטנים מגבינות ועד הירקות. מנת הדגל של הבראנץ' בקלארו היא "מגש ארוחת בוקר זוגי" הכולל: סלט ירקות שוק, בריושים מושחתים, מאפים מתוקים עם נטיפי שוקולד לבן, לחמים שונים, ביצים, פורל מקומי כבןש, גבינת עיזים ועוד (216 ₪ למגש הזוגי) אבל חכו יש עוד מנות מעולות כגון: טוסט שינקן גאודה בציפוי קורנפלקס, סביח קלארו, אגז בנדיקט ועוד רק אל תשכחו איזה קוקטייל לצד כל הטוב הזה.
מחירים: 58-216 שקלים
איפה ומתי: הארבעה 23 פינת דוד אלעזר שישי - 09:00-15:00, שבת 09:00-12:30

סביח בבראנץ קלארו שני ברילסביח בבראנץ קלארו שני בריל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינריבראנץ'

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: