אא

אוסטריאן איירליינס והרכבת האוסטרית ÖBB מרחיבות את שירות AIRail – טיסה + רכבת

העיר אינסברוק מצטרפת ב-15 בדצמבר אל לינץ, זלצבורג, וגראץ בשירותים המשולבים של נסיעה ברכבת וטיסה בכרטיס אחד בכל הקווים של אוסטריאן איירליינס

אוסטריאן איירליינס. צילום: shutterstock אוסטריאן איירליינס. צילום: shutterstock

"מרכבת לטיסה" - זהו המוטו שלפיו נוסעי אוסטריאן איירליינס יכולים להשתמש בנוחות ובקלות בשירות 'AIRail' המשותף המוצע על ידי ÖBB ואוסטריאן איירליינס כדי לנסוע לנמל התעופה של וינה מהערים לינץ, גראץ וזלצבורג ולהמשיך בטיסה, וגם בכיוון ההפוך מכל יעדי אוסטריאן איירליינס ברחבי העולם.

החל מה-15 בדצמבר, שירות זה יהיה זמין גם מאינסברוק.

שיתוף הפעולה "AIRail" בין ÖBB לבין אוסטריאן איירליינס החל כבר לפני 10 שנים וכעת כאמור החברה מקבוצת לופטהנזה מרחיבה אותו.

Michael Trestlהמנהל המסחרי של אוסטריאן איירליינס, אמר: "אנו שמחים שנוכל להרחיב את שירות 'AIRail' המבוסס והפופולרי מה-15 בדצמבר ובכך להעצים עוד יותר את שותפות התחבורה שלנו עם ÖBB. לפיכך אנו עושים צעד חשוב נוסף לקראת החיבור הטוב ביותר של המדינות הפדרליות למרכז וינה".

מאז דצמבר 2014, עם כניסת העיר לינץ לשירות הייחודי, החל מיזם התחבורה המשולב, ובשנים 2017 ו-2020 הצטרפו זלצבורג וגראץ. ב-15 בדצמבר 2024 אינסברוק תתווסף כאבן דרך חשובה נוספת, עם עד 13 רכבות ביום.

"הנסיעות הבין-מודאליות נמצאות במגמה - זה בא לידי ביטוי בשמחה בעלייה של נוסעים שבוחרים לנסוע אל נמל התעופה של וינה וממנו ברכבת. עם הרחבת AIRail ליעד אינסברוק, אנו לוקחים את ההתפתחות הזו בחשבון ובכך מרחיבים את ההצעה המשותפת עם אוסטריאן איירליינס, אשר נהנית מפופולריות רבה כבר 10 שנים", אמרה סבין סטוק, חברת מועצת המנהלים של ÖBB.

ניתן להזמין את מסלול לינץ, גראץ, זלצבורג, ועכשיו גם אינסברוק - נמל התעופה של וינה כחיבור AIRrail דרך אתר האון ליין של החברה או סוכנות נסיעות, ואל לינץ, זלצבורג, אינסברוק וגראץ, ניתן להגיע לכל 125+ היעדים ברשת הנתיבים של אוסטריאן איירליינס עם כרטיס אחד בלבד לרכבת ולטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריאן איירליינסוינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: