אא

שחקנית משמעותית חדשה בענף המלונאות בישראל

נראה כי קבוצת הנדל"ן והמלונאות - פאי סיאם בראשה עומד היו"ר שלמה דהוקי, בדרך להפוך בשנים הקרובות לגורם משמעותי בענף המלונאות. הצצה לפרויקטים החדשים שעשויים לשנות את מפת הענף בישראל

צילום אסף פינצ'וק צילום אסף פינצ'וק

בשקט בשקט, קבוצת פאי סיאם בע"מ תחת היו"ר שלמה דהוקי, הופכת להיות שחקן משמעותי בענף המלונאות, שיבוא לידי ביטוי כאשר תסתיים בניית הפרויקטים המלונאיים שהחברה עמלה על הקמתם.

במלון מבשרת ירושלים הקבוצה קיבלה לאחרונה היתר להעלאת מספר החדרים ל-308 לעומת 261 חדרים שהיו בתכנון המקורי. מדובר במלון ספא וקונגרסים יוקרתי על רכס הרי ירושלים, עם אולם כנסים ואירועים מרשים.

העלות המשוערת של המלון עומדת על כ-548 מיליון שקל. חברת אקור הבינלאומית אמורה לשכור ולנהל את המלון למשך כ-25 שנה. המלון אמור להיפתח בסוף שנת 2025.

עוד מלון בהקמה הוא מלון חבצלת ירושלים בסמוך לכיכר ציון בעיר, על ציר הרכבת הקלה ברחוב יפו. המלון יכלול 317 חדרים בשני מבנים בני 10 קומות, המחוברים בגשר בקומה העשירית. רשת ישרוטל אמורה להפעיל את המלון לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים. מועד ההפעלה המשוער הוא סוף 2027 והערכת השווי כגמור עומדת על 555 מיליון שקל.

בכנרת, החברה מקימה כפר נופש יוקרתי במתחם מפרץ אמנון. על שטח של כ-90 דונם יוקמו כ-200 וילות אירוח יוקרתיות (60 מ"ר ליחידה) עם בריכות צמודות לכל יחידה. רשת ישרוטל אמורה לשכור ולהפעיל את המקום לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים. מועד ההפעלה המשוער הוא סוף 2027. הערכת שווי המתחם הגמור: כ-491 מיליון שקל.

מלון ריזוט צפת, כ-40 דונם, בהר כענן. מלון נופש יוקרתי עם כ-200 וילות נופש עם בריכות פרטיות. מועד הפעלה משוער: סוף 2027, והערכת השווי כגמור עומדת על כ-253 מיליון שקל.

מלון כורש מול החומות בירושלים. מגרש הממוקם ברחוב כורש בירושלים סמוך לשער יפו. בתמורה לכ-80 מיליון שקל אמור להיבנות מלון יוקרתי בהיקף של כ-200 חדרים. מועד ההפעלה משוער: סוף 2028.

מלון ים המלח - הכוונה להקים מתחמי נופש יוקרתיים שיכללו בסך הכל כ-400 יחידות, על גבי שני מגרשים, בשטח של כ-120 דונם. מועד הפעלה משוער: סוף 2028. החברה שילמה כ-77 מיליון שקל רק בשביל חכירת המקרקעין.

בנוסף לחברה יש עוד את שני מלונות איביס בירושלים, אחד בן 104 חדרים והשני בן 124 חדרים. לחברה יש גם בשותפות עם רשת ישרוטל, 50% ממלון פורט טאוור ברחוב הירקון בת"א, בן 151 חדרים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת פאי סיאםמלונותירושליםים המלחצפת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: