אא

ארז קומורובסקי אופה לכם חלות ומאפים ואתם משלמים כמה שאתם רוצים!

מאפים שמנמנים, וואסאבי ישראלי, קוקטיילים מטורפים, גבינות ודבש, יריד היצרנים של שרונה מרקט יוצא לדרך עם מאפיה חברתית בה תשלמו כמה שאתם רוצים

ארז קומורבסקי צילום קובי מהגר ארז קומורבסקי צילום קובי מהגר

מְשָׁקִים וּמַשְׁקָאוֹת הוא יריד תוצרת ארטיזנלית בשרונה מרקט שיערך בחמישי-שישי הקרובים, 5-6 בספטמבר וכולו חגיגה של קולינריה בעבודת-יד.
היריד הזה מאגד שפע ענקי של יצרנים מכל הארץ כולל כמובן מהצפון והדרום, שלא יכולים להתנהל כרגיל בימים כאלו.

צמחי מרפא ואדי חיים יוסףצמחי מרפא ואדי חיים יוסף

יהיו דוכני צנצנות עם הרטבים הסודיים של מטבחי המסעדות OPA ו-OCD | מאפים ומתוקים של לונה ביסטרו מנצרת | גבינות ועשבי תבלין מהמדבר ועד רמת הגולן | בקר פרימיום ממגדלים מקומיים מקיבוץ נחשולים | בר קוקטיילים של הולי ביטרז | תזקיקים ומשקאות אלכוהוליים ביצרנות קטנה ואיכותית | ירקות מוצלים | פטריות מאכל מזנים ייחודיים | וואסבי ישראלי | גבינות ממחלבות בוטיק מהנגב ועד רמת הגולן | פרחים, דבש, נרות, ועוד

האורחים יוכלו להסתובב, ללמוד, לראות, לטעום, להריח ולרכוש את מיטב התוצרת הארטיזנלית בישראל - בכ-20 דוכנים הכוללים משקאות אלכוהוליים, מאפים, גבינות, מוצרי מזווה שווים העשויים כולם מתוצרת טרייה של חקלאות שאוהבת את האדמה.

רינה נגילה גרינלירינה נגילה גרינלי

"המאפייה החברתית של ארז" - למען מטה החטופים

"המאפייה החברתית של ארז", בהובלתו של השף ארז קומרובסקי ובשיתוף סטודנטים מבית הספר לבישול "דנון", תציע מבחר מאפים וחלות עשירות שיתבססו על מרכיבים טריים מדוכני היריד, ויאפו בקמח שנתרם במיוחד על-ידי שטיבל טחנות קמח.

המאפייה תציע מגוון יצירות קולינריות ממוחו הקודח של קומרובסקי, ביניהן חלת זיתים בשמן זית ממסיק מגל; חלת גבינות של גרינלי ופרויקט ואדי עתיר; חלת קראנץ קינמון ריחנית; חלת קוזונאק שוקולד מפנקת ועוד מגוון הפתעות טעימות.

"המאפייה החברתית של ארז" תפעל במתכונת ייחודית של "שלם כפי יכולתך", המאפשרת לכל אחד לתרום לפי רצונו ויכולתו. כל ההכנסות מהמכירות יועברו במלואן למטה החטופים.

ואדי עתיר צילום חיים יוסףואדי עתיר צילום חיים יוסף

וחכו יש עוד

בין הדוכנים תמצאו גם מחוות יער שיביאו פטריות מאכל מזנים מיוחדים אותם הם מגדלים בחווה באבן יהודה; טנא - מותג המזווה של מסעדת OCD / ואדי עתיר עם מוצרי חלב צאן ועשבי תבלין ; חוות קפנדה עם נתחי בקר מקיבוץ נחשולים / טחינה משומשום מקומי של מסיק מגל בשיתוף פעולה טעים עם המזנון של אייל שני, שיכינו מנת סינייה עם הטחינה ומנות נוספות; מסעדת FISHOP תגיש מנות ספיישל בהן יככב הוואסבי הישראלי מרמת הגולן - נישי וואסבי .
תוכלו למצוא את יוליוס, המזקקה הישראלית של יובל (ג’וב) הרגיל, שמזקק את תנובת הארץ ללא תוספות וללא סוכר; מזקקת הוויסקי Milk & Honey, י; Holy!Bitters, מותג האלכוהול של מור קורל ואורי גופר, / נעמה שטרנליכט, עם סירופ טוניק מצמחים ותבלינים מקומיים וכן המתססה עם סיידרים אלכוהוליים ומיצים טבעיים.

מְשָׁקִים וּמַשְׁקָאוֹת - יריד תוצרת ארטיזנלית בשרונה מרקט. 5-6.9.2024 (חמישי 10:00-23:00. שישי 10:00-16:00). חגיגה של קולינריה בעבודת יד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: