אא

חולמים לשוט על המיסיסיפי: ספינת הנהר הכי חדשה בארה"ב יצאה להפלגה ראשונה

חברת שייט הנהרות הגדולה בארה"ב, אמריקן קרוז ליינס, השיקה ספינת נהר חדשה: American Liberty. החברה: "בזכות הפסינות החדשות והחדשניות שלנו ומגוון מסלולי השייט ברחבי ארה"ב, הביקוש להפלגות המיוחדות שלנו ממשיך לגדול"

American Liberty. צילום: אמריקן קרוז ליין American Liberty. צילום: אמריקן קרוז ליין

ספינת הקרוז החדשה ביותר בארה"ב: American Liberty של חברת השייט American Cruise Lines, הוטבלה בניופורט רוד איילנד ויצאה להפלגה הראשונה שלה.

אמריקן ליברטי היא חלק מסדרה של 12 ספינות קטנות חדשות של חברת השייט.

בדומה לספינות האחיות שלה, גם האמריקן ליברטי מותאמת לעד 100 אורחים וכוללת 4 סיפונים, חרטום קטמרן ייחודי, מסעדה, בית קפה, טרקלינים, חדר כושר ועוד. "שירותים יוצאי דופן לספינות קטנות", אומרים בחברה.

לעוד כתבות ודיווחים שוטפים בעולם השייט כנסו לאתר הקרוזים PassportCruise

אירוע ההטבלה התקיים בפארק סטייט פורט אדמס, בו עוגנות כל הספינות הקטנות של החברה בעת ​​ביקור בניופורט. "אנחנו גאים להיות מסוגלים לארח את האירוע הזה בפארק הלאומי של פורט אדמס עם השותפים הפנטסטיים שלנו מהקהילה ומסייל ניופורט. אנו מתכבדים במיוחד שסגנית קומודור קלייר הרינגטון (Clare Harington) ממועדון היאכטות של ניו יורק תשמש כסנדקית של האנייה. אנו מצפים להמשיך ולפתח את השותפויות הוותיקות שלנו בניופורט ובערי חוף היסטוריות רבות אחרות לאורך החוף המזרחי", אמר צ'ארלס ב. רוברטסון, נשיא ומנכ"ל אמריקן קרוז ליינס.

חברת השייט הודיעה כי תמשיך להפעיל את ההפלגותיה באיי ניו אינגלנד עד ספטמבר, ואז הספינה החדשה ביותר במדינה תפליג בשילוב של מסלולי החוף המזרחיים האקסקלוסיביים של הקו מהפלגות על נהר ההדסון, הלוך ושוב מניו יורק. הפלגות, בין צ'רלסטון, דרום קרוליינה והאי אמליה, פלורידה (נובמבר 2024 עד אביב 2025).

מהחברה נמסר עוד כי "בזכות הספינות החדשות והחדשניות שלנו ומגוון מסלולי השייט ברחבי ארה"ב, הביקוש להפלגות המיוחדות שלנו ממשיך לגדול".

אמריקן קרוז ליינס היא חברת השייט הגדולה ביותר בארה"ב, החוקרת את נהר המיסיסיפי ויובלים נוספים ברחבי המדינה. הספינות הקטנות וסירות הנהר של החברה מפליגות ב-35 מדינות שונות בארצות הברית. נכון לשנת 2024, אמריקן קרוז ליין מפעילה 21 ספינות, המשייטות ביותר מ-50 מסלולי שייט בארה"ב ומכילות רק 90 עד 180 אורחים.

לעוד כתבות ודיווחים שוטפים בעולם השייט כנסו לאתר הקרוזים PassportCruise

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםשייט נהרות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: