אא

דווקא עכשיו, חופשה בנצרת: 8 המלצות שוות במיוחד

בין כנסיות מרהיבות, שילוב תרבויות שמדגיש את הדו קיום הייחודי, שווקים ססגוניים ומסעדות משובחות – 8 המלצות לבילוי מושלם בעיר הגלילית. וגם, המלון שאסור לכם לפספס

צילום: עמותת נצרת לתרבות ותיירות צילום: עמותת נצרת לתרבות ותיירות

נצרת, העיר הגדולה והחשובה בגליל, מציעה למבקרים חוויות ייחודיות שמשלבות בין היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת, וחיים משותפים של קהילות שונות. אחד הדברים המיוחדים בעיר הוא הדו-קיום המתקיים בין יהודים, נוצרים ומוסלמים, שחיים יחד במשך מאות שנים, ומציגים מודל של סובלנות והבנה הדדית.

מאז 7 באוקטובר, נצרת הפכה לביתם הבטוח של מפונים רבים שנקלטו בחיבוק חם בעיר.

ריכזנו כמה מהאתרים והפעילויות המרכזיים בעיר:

1. כנסיית הבשורה – אחד האתרים הקדושים ביותר לנצרות, הנחשב למקום שבו בישר המלאך גבריאל למרים על הולדת ישו. הכנסייה המפוארת ממוקמת בלב העיר ומסמלת את המורשת הנוצרית של נצרת, אך פתוחה לכל המבקרים, יהודים, נוצרים ומוסלמים כאחד.

2. שוק נצרת העתיקה – שוק צבעוני ותוסס שבו ניתן למצוא דוכנים של סוחרים מכל קהילות העיר. זהו מקום שבו מתקיימות אינטראקציות יומיומיות בין תושבים מכל הדתות, מה שמדגיש את הדו-קיום הייחודי בנצרת.

3. כנסיית יוסף הקדוש – כנסייה מרהיבה סמוכה לכנסיית הבשורה, שנחשבת לפי המסורת לבית המלאכה של יוסף הנגר. המקום מושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם ומדגים כיצד החיים בנצרת מתנהלים בהרמוניה בין הדתות.

4. מסגדים וכנסיות נוספות – בעיר נמצאים מסגדים חשובים לצד כנסיות היסטוריות, והמבקרים יכולים לסייר באתרים אלה, להתרשם מהארכיטקטורה המרשימה ולחוות את השילוב התרבותי הייחודי של העיר.

5. חוויות קולינריות בשוק ובמסעדות המקומיות – נצרת ידועה במטבח הערבי העשיר שלה, והמבקרים יכולים ליהנות ממגוון טעמים במסעדות ובדוכנים בעיר. המטבח המקומי משלב את המורשת הקולינרית של כל הקהילות ומציע חוויה קולינרית משותפת ומגוונת.

נצרת היא הרבה יותר ממוקד תיירותי – היא סמל לרוח של דו-קיום, לסובלנות ולכיבוד הדדי בין דתות ותרבויות שונות. ביקור בעיר מאפשר לתיירים לא רק ליהנות מיופיה ההיסטורי והתרבותי, אלא גם ללמוד ולהתרשם ממודל החיים המשותפים, המבוסס על הבנה וכבוד הדדי.

מלון רמדה אוליבייה נצרת. צילום: אפיק גבאימלון רמדה אוליבייה נצרת. צילום: אפיק גבאי

6. מסעדת לוקנדה: חוויה קולינרית בלתי נשכחת במסעדה הממוקמת במלון רמדה נצרת.

לבאי המסעדה מוצעת קשת רחבה של מטעמים ערביים אותנטיים מחד, ואיטלקיים מאידך, המשתלבים למנות ייחודיות ושופעות דמיון, במיטב טעמים מרגשים.

במסעדת לוקנדה מקפידים על כל פרט ופרט, החל מחומרי גלם איכותיים וטריים, דרך אופן ההכנה – הכל מוכן במקום, בעבודת יד, אפילו הפיתות, וכלה בעיצוב המרהיב של המנות.

המסעדה מעוצבת בסגנון מודרני אקסקלוסיבי, עם רמיזות מזרחיות.

הסועדים במקום יהנו מהכנסת אורחים גלילית אותנטית, אווירה נעימה וטעמים משובחים, אשר יהפכו את הארוחה לחוויה חגיגית במיוחד, המשלבת את כל החושים.

קיימת אפשרות לישיבה במרפסת, משם ולהנות מנוף פנורמי מרשים של נצרת העתיקה.

מה בתפריט?

פילה וקבב חלבי, חציל אלבאשה, שרימפס אלה רומנה, קובה גלילית, שישברק, ראס אלעספור (פילה עגל מוקפץ בחמאת לימון), כדורי ריזוטו, עראיס אלסולטאן (פיתה ממולאת בקבב טרי, טחון במקום, בתיבול ביתי), סיגר שקדי עגל, זהרה נצרתית (כרובית מטוגנת על מצע סלסה פיקנטית), מגוון סלטים, פוקצ’ות, פיצות, פסטות, רביולי, ניוקי, ארוחות ילדים ועוד.

כדאי לדעת:

ניתן לקיים אירועים עד 80 איש.
חבילות אירוח הכוללות לינה וארוחה במסעדה.
חנייה חופשית ע”ב מקום פנוי.
נגישות לנכים.

מלון רמדה נצרת. צילום: שגיא מורןמלון רמדה נצרת. צילום: שגיא מורן

7. מלון רמדה אוליביה נצרת

בגליל הירוק, מעל העיר העתיקה, באווירת העיר נצרת, במלון הירוק, תמצאו את 'רמדה אוליביה נצרת', מקום אירוח בוטיקי בעיר נצרת, עשיר בשירותים ומתקנים. במלון ניתן לחוות ולהתנסות בסדנאות בישול ואפייה, סדנאות שף מיוחדות, מתחם ספא מפנק, בריכת שחייה מקורה וג'קוזי הפתוחים עד 22:00, לצד חדר כושר מאובזר במיוחד.

המלון אקלקטי, מחבר עבר והווה, ומציע נוף גבעות הגליל והעיר ההיסטורית מהחדרים והסוויטות המעוצבים. מיקום המלון מאפשר גישה נוחה לכנסיות, שווקים והסמטאות של נצרת, ומתאים לחקר המורשת התרבותית העשירה של העיר. במלון ישנם מקומות חניה בשפע, כולל לרכבים חשמליים.

מלון רמדה אוליבייה נצרת. צילום: אפיק גבאימלון רמדה אוליבייה נצרת. צילום: אפיק גבאי

צאו במסע קולינרי במסעדות מלון הבוטיק בנצרת, בהן חומרי גלם טריים ואיכותיים נרקחים למנות מענגות על ידי שפים מומחים. בין אם אתם חובבי בשר או צמחוניים, התפריט יציע גן עדן של טעמים.

בר סולטנה, על הגג של המלון עם האווירה הקסומה שלו, מציע חווית ערב ייחודית עם הופעות ריקודי בטן לצלילי דרבוקה בלילות נבחרים מול הנוף המרהיב . במתחם המלון יש שתי מסעדות: לוקנדה, בכניסה למלון עם נוף לעיר העתיקה, ופתוחה לקהל הרחב עם 10% הנחה לאורחי המלון. זעפרן היא חדר האוכל של המלון, בו מוגשות הארוחות בוקר וערב.

המחיר לזוג ללילה החל מ-1,280 שקלים (כולל מע"מ).

במלון תמצאו גם חבילות מבצעים לתקופה הקרובה, דוגמת חבילת טיפולי ספא באמצע שבוע (זמין עד ל-1 באוקטובר 2024). כמו כן, תוכלו להנות ממחיר מיוחד לשהייה הכוללת לינה וארוחת בוקר וטיפול ספא בן 45 דקות לכל אחד מבני הזוג ובילוי במתחם הספא.

לאחר ביצוע ההזמנה, נא ליצור קשר עם הספא לתיאום הטיפולים בטלפון 04-8878893 בשעות 9:00-18:00.

מבצע נוסף הוא - ליל שישי כולל טיפולי ספא (עד לתאריך ה-1 באוקטובר 2024)

מחיר מיוחד לשוהים לילה אחד - ליל שישי הכולל לינה וארוחת בוקר וטיפול ספא בן 45 דקות לכל אחד מבני הזוג ובילוי במתחם הספא.

החל מ-1,390 שקלים (המחיר לזוג ללילה כולל מע"מ)

מלון רמדה אוליבייה נצרת. צילום: אפיק גבאימלון רמדה אוליבייה נצרת. צילום: אפיק גבאי

8. ספא יסמין

ספא במלון רמדה אוליביה נצרת נקרא ספא יסמין שמעניק מגוון רחב של עיסויים ע"י מטפלים מקצועיים. מתחם הספא כולל: חדרי טיפולים, בריכה שחייה מקורה (פעילה גם בחודשי החורף) סאונות יבשה ורטובה, לג'קוזי, חדר כושר, ואזורים מנוחה למטופלים.

בספא ניתן ליהנות מעיסויי גוף בסגנונות שונים, עיסויי איזון ושחרור הגוף, טיפולים ייעודיים גם לנשים הרות, ספורטיביים ועוד טיפולים נוספים. ניתן להזמין חבילות המשלבות מספר טיפולים בין החבילות הרמוניות זוגיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נצרתמלון רמדה אוליבייה נצרת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: