אא

חברת airBaltic מרחיבה את פעילותה בישראל ותשיק קו חדש מישראל לליטא

חברת התעופה תשיק קו החדש בין וילנה לתל אביב שיחל לפעול ב-31 במרץ 2025. נזכיר כי החברה השעתה את טיסותיה לישראל נכון לעתה עד ה-8 בספטמבר

אייר בלטיק אייר בלטיק

חברת airBaltic מפרסמת היום את לוח הזמנים שלה לקיץ 2025, הכולל הרחבה משמעותית של פעילותה בתל אביב.

בנוסף ל-4 טיסות השבועיות בין ריגה (RIX) לתל אביב, אייר בלטיק תפעיל 2 טיסות שבועיות בין וילנה (VNO) לתל אביב, עם מחירים המתחילים מ- 189 דולר לכיוון במחלקת תיירים והחל מ-719 דולר במחלקת עסקים.

הקו החדש בין וילנה לתל אביב מתוכנן להתחיל לפעול ב- 31 במרץ 2025.

המראות מתל אביב לוילנה מתוכננות לימי שני וחמישי בשעה 06:30 בבוקר, ומוילנה לתל אביב בימי ראשון ורביעי בשעה 22:50 ו-23:30 בלילה.

נזכיר כי החברה הבלטית השעתה את טיסותיה לארץ עד ה-8 בספטמבר כאשר הטיסה הראשונה מתל אביב אמורה להמריא ב-10.9, אך עוד לא ברור אם אכן תצא.

תומאס רמדאל, סמנכ"ל ניהול רשת נתיבי אויר ב airBaltic אמר: "אנחנו שמחים להשיק את הקו החדש ולחבר את תל אביב למדינת הבלטית השנייה – ליטא. אנו מודים לשותפינו בנמל התעופה בן גוריון על שיתוף הפעולה לאורך השנים ומצפים להציע לנוסעים המקומיים מגוון רחב יותר של אפשרויות נוחות לחקר המדינות הבלטיות."

גדעון טהלר, מנכ"ל חברת טל תעופה נציגת חברת airBaltic בישראל אמר: "הקו החדש מציע אפשרויות טיסה נוחות ומשתלמות לנוסעינו, כולל לתיירנים המבקשים ליהנות ממכוני הספא והבריאות המפורסמים של ליטא, סיורים תרבותיים, היסטוריה יהודית עשירה, וכן לנוסעים העסקיים. גם ריגה וגם וילנה יזכו ללוח זמנים אידיאלי, הכולל יציאות בבוקר מתל אביב ויציאות בלילה מריגה ווילנה, מה שיאפשר לנוסעים הישראלים למקסם את שהותם או להתחבר בצורה חלקה לרשת הרחבה של airBaltic לצפון אירופה, כמו קופנהגן, שטוקהולם והלסינקי."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקairBaltic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: